Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@11:40:49 GMT

«محسن چاوشى» در کابین خلبان هواپیما (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۷۵۹۳۸

«محسن چاوشى» در کابین خلبان هواپیما (عکس)




منبع:آخرین خبر

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شاسی بلند چینی جذاب فقط 13900 دلار! (+تصاویر)

عصر ایران- گاک جی اس4 مکس جدیدترین محصول از خانواده ترامپچی کمپانی چینی است که با یک برچسب قیمت بسیار عالی روانه بازار چین می شود. یک خودرو با ظاهر مناسب که نزدیکی زیادی به محصولات لکسس دارد و پیشرانه مدرن که از 13900 دلار کلید می خورد.

این کراس اوور میان سایز از جلوپنجره ماتریکسی، هدلایت بازطراحی شده ال ئی دی با خط روشنایی 150 متر و کد رنگ های جدید ارائه شده است.

در پروفایل جانبی تفاوت سطح، خطوط هندسی و دستیگره های پاپ آپ مجموعا منظره زیبایی را ایجاد کرده اند. البته نمره ای برای خلاقیت گاک نمی توان در نظر داشت زیرا این محصول کاملا از لکسس کپی شده است.

گاک جی اس4 مکس از منظر ابعاد برابر با 4685 میلیمتر در طول، 1901 میلیمتر در عرض و 1690 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها 2750 میلیمتر است.

شیب سقف و فرم کوپه اتاق به همراه اسپویلر عقب ظاهری اسپرت به گاک جی اس4 مکس داده اند.

کابین گاک جدید یک فضای کاملا کمینه گرا است که با فناورانه های روز حس خاصی را به مخاطب انتقال می دهد. نمایشگر اصلی 14.6 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر پشت فرمان، پشتیبانی از فرمان های صوتی با هوش مصنوعی، سانروف پانورامیک با سایبان الکتریکی، روکش چرم مصنوعی برای صندلی ها، تنظیم الکتریکی 6 جهته صندلی راننده، گرم کن صندلی های ردیف جلو و... از جمله ویژگی های کابین هستند.

ظرفیت فضای بار کابین 638 لیتر است که با تغییر حالت صندلی های ردیف آخر به 1586 لیتر افزایش خواهد داشت و در این حالت تا 2 متر در عمق کابین می توانید بارگیری کنید.

در  بخش ایمنی گاک جی اس4 مکس مجهز به 8  کیسه ایمنی هوا است که شامل کیسه های کناری درب جلو و عقب نیز می شود.

حضور هوش مصنوعی و سنسورهای هوشمند، سطح 2 رانندگی خودران را به این کراس اوور آورده اند. از جمله امکانات ایمنی رانندگی باید به ترمز اضطراری اتوماتیک با تشخیص عابر، سنسور هشدار برخورد جلو، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفط خودرو بین خطوط، شناسایی علائم ترافیکی مسیر، نور بالا و پایین تطبیقی و ... اشاره کرد.

در بخش پیشرانه از انجین 1.5 لیتری توربوشارژ در هماهنگی با جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه استفاده شده است. خروجی پیشرانه 177 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن متر است. متوسط مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی 6.8 لیتر محاسبه شده است.

گاک جی اس4 مکس

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترامپچی ئی8 ؛ مینی ون جدید گاک با فرمول لوکس و اقتصادی! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • تله کابین میثاق ملل گردشگران را به بام کرمان می برد  
  • تله‌کابین کرمانشاه با قول وزیر کشور راه‌اندازی می‌شود
  • از وعده چندباره برای «شهربازی» و «تله‌کابین» تا وعده راه اندازی ۲ خط «بی آر تی»
  • این شاسی بلند چینی جذاب فقط 13900 دلار! (+تصاویر)
  • (ویدئو) فرود از یکی از طولانی‌ترین تله کابین‌های جهان
  • فرود از یکی از طولانی‌ترین تله کابین‌ های جهان (فیلم)
  • فرود از یکی از طولانی‌ترین تله کابین‌های جهان + فیلم
  • بازآماد انواع هواپیمای شکاری از مهمترین اقدامات پایگاه شهیدلشگری است
  • انتشار چاپ بیست و سوم از به اثر رضا امیر خانی
  • شهدا سند افتخار ایران اسلامی هستند