Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، 4 عضو یک باند فساد که در پوشش مسافرکشی، زنان و دختران را با توسل به زور و تهدید، به ساختمانی پلمب شده می کشاندند و آنان را مورد آزار و اذیت قرار می دادند، با صدور دستورات ویژه ای از سوی معاون دادستان مشهد و تلاش گسترده مأموران اطلاعات کلانتری طبرسی جنوبی در دام قانون گرفتار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریادهای گمشده دختر جوان

فریادهای گمشده دختر جوان ,ماجرای خلافکاری «مارمولک های کثیف» از آن جا لو رفت که پانزدهم فروردین، یکی از شهروندان گزارشی را به رئیس حوزه 4قضایی مشهد ارائه داد که محتویات آن نشان می داد،
افرادی در پوشش مسافرکشی، زنان و دختران جوان را به ساختمانی در منطقه بولوارمیرزاکوچک خان می کشانند و آنان را مورد آزار و اذیت قرار می دهند!

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله قاضی «سیدجواد حسینی» با صدور دستورات خاصی از مأموران کلانتری طبرسی جنوبی خواست به طور غیرمحسوس و با رعایت موارد امنیتی به تحقیق در این باره بپردازند.

این گونه بود که گروهی زبده از مأموران اطلاعات با نظارت و هدایت سرهنگ «توفیق حاجی زاده» (رئیس کلانتری طبرسی جنوبی) مأمور پیگیری دستور مقام قضایی شدند و بررسی های غیرمحسوس خود را در اطراف ساختمان مذکور آغاز کردند.

فریادهای گمشده دختر جوان

تحقیقات مقدماتی مأموران بیانگر آن بود که ساختمان چهار واحدی از سوی شهرداری پلمب شده است اما افرادی از روی دیوار و یا روزنه های اطراف آن که زمین های خالی است، وارد ساختمان می شوند.
تحقیقات غیرمحسوس مأموران اطلاعات کلانتری طبرسی جنوبی به سرنخ هایی رسیده بود که نشان می داد
اعضای یک باند خلافکار با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید، زنان و دختران را به «لانه پلمب شده» می کشانند و … .

بررسی ها نشان می داد چند روز قبل نیز زن جوانی طعمه «مارمولک های کثیف» شده است اما زن جوان به دلیل حفظ آبرویش و تهدیدهای اعضای باند، به پلیس گزارشی اعلام نکرده بود. با به دست آمدن این اطلاعات،
قاضی «حسینی» ضمن راهنمایی مأموران انتظامی، دستورات قاطعی را برای ورود به مخفیگاه و دستگیری «مارمولک های کثیف» صادر کرد.

دقایقی بعد، گروه ویژه نیروهای انتظامی، عملیات غافلگیرانه خود را آغاز کردند و با بستن راه های گریز مخفی این ساختمان، دو جوان را به همراه یک دختر فراری نوجوان در اتاقک نگهبانی دستگیر کردند.

بازجویی های مقدماتی بیانگر آن بود که دختر نوجوان از روز سیزدهم فروردین از منزلشان فرار کرده و در دام «مارمولک های کثیف» گرفتار شده است. این در حالی بود که به دستور معاون دادستان مشهد،
مأموران انتظامی زن جوان دیگری را که چند روز قبل طعمه اعضای این باند شده بود، نیز شناسایی کردند.

زن نگون بخت که به محل سکونت خود در یکی از شهرهای ارومیه رفته است، در تشریح چگونگی ماجرا گفت: آن روز برای خرید به منطقه 17شهریور مشهد رفته بودم. پس از آن که لوازم موردنیاز را خریداری کردم، کنار خیابان منتظر وسیله نقلیه ماندم که راننده شیطان صفت یک دستگاه پراید سفیدرنگ مقابلم توقف کرد.


من هم با گفتن مسیرم سوار خودرو شدم. چند متر بالاتر، جوان دیگری نیز سوار پراید شد و در صندلی جلو نشست اما هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بودیم که ناگهان راننده خودرو را متوقف کرد و جوان مذکور از صندلی جلو به صندلی عقب آمد و کنارم نشست.

من که با این حرکت احساس ترس کرده بودم، خودم را به گوشه صندلی چسباندم و از راننده خواستم که مرا پیاده کند ولی هنوز کلامم را کامل نکرده بودم که ناگهان آن جوان دهانم را با دست گرفت و سرم را زیر صندلی برد.


دیگر فریادهایم به جایی نمی رسید و کسی صدایم را نمی شنید.

تا این که آن ها مرا به ساختمانی بردند که در میان زمین های خالی ساخته شده بود. من برای فرار از دست آن ها همه طلاها و کارت عابربانکم را پیشنهاد کردم و گفتم اگر رهایم کنید همه این ها را به شما می دهم ولی آن ها توجهی نکردند اما در نهایت توانستم با ترفند خاصی از چنگ آن ها بگریزم و … .

با صدور قرار قانونی از سوی رئیس مجتمع قضایی شهیدبهشتی مشهد، تحقیقات گسترده پلیسی درباره جرایم احتمالی دیگر اعضای این باند در حالی ادامه دارد که 2 متهم دیگر پرونده هم دستگیر شدند و احتمال می رود آنان زنان و دختران دیگری را نیز طعمه هوس بازی های خود کرده باشند.

خراسان

110

این اخبار داغ را از دست ندهید:

پدر بزرگی که به مدت 3 سال با دختر 13 ساله همسایه ارتباط برقرار کرده بود! + عکس

نقشه کثیف دختر جوان با عمه اش با نصب دوربین مخفی در اتاق/ پاک آبرویش رفت!

تقصیر خواهر زنم بود او مرا وسوسه کرد و فریبم داد! + عکس

بعد از سال ها زندگی متوجه راز کثیفی از زنم شدم که خشکم زد!

دخترجوان از شب کثیف خوابیدن در «خانه برادرش» گفت!

اخبار پیشنهادی:

خونم به جوش آمد وقتی جریان ارتباط شیطانی رئیس شرکت و همسرم را شنیدم!

پسر جوان فهمیده بود که پدرش با دو خواهر او چه می کند برای همین نتوانست خود را کنترل کند!

پاک آبرویم را از دست دادم مردم در وضعیت بدی مرا در کنار آن مرد ناشناس دیدند!

دختر 17 ساله فردای آن شب متوجه شد که با پسر جوان چه غلطی را مرتکب شده است!

پسر نه ساله را زنده زنده در قبرستان به خاک سپردم! + عکس

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت

پسر معتاد به مشروبات الکلی که با فریب دختر جوان او را از خانه فراری داده بود با پیگیری به‌موقع پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایران، اواسط فروردین امسال درپی ناپدید شدن دختری ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر این دختر با حضور در مقر انتظامی به کارآگاهان گفت: حدود هشت ماه قبل متوجه شدم دخترم با پسر جوانی آشنا شده و قصد ازدواج دارد اما در بررسی‌ها فهمیدم که پسر جوان به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد به همین خاطر بشدت با این ازدواج مخالفت کردم اما پس از آنکه دخترم با مخالفت شدید ما مواجه شد یک روز به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: با تحقیقات میدانی مشخص شد دختر به همراه همان پسر جوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از یک سوپر مارکت خرید کردند و بدین ترتیب درابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه وی نیز مورد شناسایی قرار گرفت.

 پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه دختر جوان به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

 متهم در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت به خارج از کشور اعتراف کرد. در ادامه نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.ولی‌پور گودرزی در پایان گفت: جوانان و نوجوانان باید بدانند که خانواده امن‌ترین محیط برای آنها است و با بیان مشکلات و طرح دغدغه‌هایشان با خانواده مشورت کنند و به هیچ عنوان نباید فریب افراد خارج از خانواده را خورده و به این بهانه از کانون گرم خانواده خارج شوند.

دیگر خبرها

  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • اعترافات قاتلی که جنایت را انکار می‌کرد | پشت پرده کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • رابطه صمیمی ۲ پسر جوان رنگ خون گرفت!
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد