Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - فوتبالیست ناشنوای کامیارانی به منظور شرکت در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی به دومین مرحله اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور از روز جمعه ۲۵ فروردین ماه در تهران آغاز می شود.

این مرحله از اردوهای تیم ملی به منظور شرکت در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ۲۰۱۷ ناشنوایان در ترکیه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین اردوی ناشنوایان ۲۸ ورزشکار انتخاب شده از سراسر کشور حضور دارند و تمرینات خود را زیر نظر سید حسن روشن سرمربی تیم ملی فوتبال انجام خواهند داد.

بر اساس این گزارش، با دعوت کادر فنی فدراسیون میلاد محمدی فوتبالیست ناشنوای کامیارانی نیز در دومین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان حضور دارد.

محمدی در تیرماه سال ۹۵ به رقابت‌های ناشنوایان قهرمانی جهان در کشور ایتالیا اعزام شد و همراه با تیم ملی کشورمان به عنوان سیزدهم دست یافت.

گفتنی است، دومین اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور از روز ۲۵ فروردین تا ۴ اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزد‌ها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.
برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.
بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • راگبی‌بازان بجنوردی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور