Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@13:32:31 GMT

بازدید مدیرکل صدا و سیمای گلستان از سد نرماب + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۷۹۳۴۳

بازدید مدیرکل صدا و سیمای گلستان از سد نرماب + تصاویر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان به همراه مدیرعامل آب منطقه ای استان و معاونین آنان از سد در دست ساخت نرماب چهل چای مینودشت بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مینوخبر ، «بهرام عبدالحسینی» مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان با همراهی «علی نظری» مدیرعامل آب منطقه ای استان از پروژه در دست ساخت بزرگترین سد استان گلستان در شهرستان مینودشت بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی نظری» مدیرعامل آب منطقه ای گلستان در این بازدید گفت: ایران از جمله کشور هایی است که بیش از 60 درصد از منابع آب تجدید پذیر خود را استفاده می کند و از این رو در نقطه بحرانی قرار دارد.

وی افزود: صدا و سیما نقش تاثیرگزاری در فرهنگ سازی برای استفاده بهینه از منابع آبی دارد.

نظری خاطر نشان کرد: برای پیشرفت برنامه های ما مردم نقش انکار ناپذیری دارند و از این رو از برنامه های ما باید آگاهی داشته باشند و در این راه صدا و سیما می تواند نقش آفرینی نماید.

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان با تشریح روند ساخت سد از مرحله مطالعاتی تا کنون تصریح کرد: سد نرماب چهل چای با ظرفیت 37 میلیون متر مکعب بزرگترین سد استان گلستان خواهد بود.

وی افزود: در این پروزه بین برنامه اجرایی و عمل تنها یک درصد تفاوت داریم و در کشور از این لحاظ کمنظیر هستیم.

نظری مبلغ پروزه سد را 373 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: کنترل سیلاب رودخانه های همجوار، تامین آب شرب و صنعت منطقه و توسعه صنعت گردشگری از جمله مزایای این سد است.

در ادامه مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان در پیشنهادی به مسئولان این سد، گفت: بازدیدهای ادواری برای اقشار مختلف جامعه را برنامه ریزی کنید، زیرا دیدن این پروژه ها از نزدیک برای مردم امیدوار کننده خواهد بود

وی در خصوص اهمیت آب نیز خاطر نشان کرد: این مایه حیاتی اگر درست مورد استفاده قرار نگیرد قطعا در آینده باعث می شود بین استان های خود مان نیز شاهد بروز درگیری هایی باشیم.

«بهرام عبدالحسینی» با بیان این مطلب که استان کشاورز خیزی داریم و عمده اخبار ما را بخش کشاورزی تشکیل می دهد، گفت: برای فرهنگ سازی مصرف آب کم نگذاشته ایم. برای حل مشکل آب باید علمی کار کنیم.

وی افزود: همه باید در راه ساخت پروژه سد نرماب چهل چای کمک کنیم تا به بهره برداری برسد و مردم از آن منتفع شوند.

عبدالحسینی در قسمت دیگری از سخنانش عنوان کرد: در یک روستایی گیرنده دیجیتالی نصب کردیم و در زمان راه اندازی مردم به ما گفتند ما آب نداریم، دیجیتال می خواهیم چه کار کنیم؟

در ادامه مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان به همراه مدیرعامل آب منطقه ای استان و معاونین آنان از قسمت های مختلف سد در دست ساخت نرماب چهل چای مینودشت بازدید کردند.

همچنین در قسمتی از این بازدید حاضران به غرس نهال در مسیر سد پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ‌طی سه سال اخیر گره‌های کور چندین دهه‌ای اقتصادی استان باتفویض اختیارات ویژه از ناحیه رئیس قوه قضاییه و اهتمام دادگستری استان باز شد و بستر لازم را برای توسعه اقتصادی استان فراهم کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حیدر آسیابی شب گذشته در نشست رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات کشور با نماینده، ولی فقیه در استان گلستان اظهار داشت: خوشبختانه طی سه سال اخیر گره‌های کور چندین دهه‌ای اقتصادی استان با تفویض اختیارات ویژه از ناحیه رئیس قوه قضاییه و اهتمام دادگستری استان باز شد و بستر لازم را برای توسعه اقتصادی استان فراهم کرده است.

 رئیس کل دادگستری گلستان افزود: پتروشیمی گلستان یکی از طرح‌هایی بود 16 سال ابتر مانده بود که با تفویض اختیارات ویژه از طرف رئیس قوه قضاییه به دادگستری استان، مشکلات پیچیده حقوقی طی 16 ماه تلاش شبانه روزی رفع شد.

وی ادامه داد: طرح گردشگری آشوراده هم از 25 سال پیش بلاتکلیف مانده بود که با اقدام جهادی دادگستری طی یک ماه، مشکل حقوقی آن رفع و مقدمات اجرای طرح فراهم‌ شد.

آسیابی با اشاره به این که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری صیانت از انفال است گفت: منطقه زیارت گرگان 20 سال جولانگاه ساخت و ساز‌های غیرمجاز بود که با اقدام دادگستری استان و کنترل ورودی این منطقه اکنون 2 سال است ساخت و ساز غیرمجاز متوقف شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان از تلاش برای حل مشکل سند واحد‌های مسکونی در 300 روستای استان هم گفت و افزود: 47 درصد جمعیت گلستان روستایی هستند و یکی از معضلات در این بخش موضوع اسناد زمین‌های حاشیه روستا‌ها بود که با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان و دریافت مجوز از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مشکل سند 15 هزار خانوار روستایی حل شد که سرمایه اجتماعی عظیمی و موجی از رضایت مردمی را به دنبال داشت.

 آسیابی افزود: رویکرد قوه قضاییه جلب رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی و کمک به دولت برای تحقق شعار سال در زمینه جهش تولید است.

وی ادامه داد: در سال 1402 بیش از 100 واحد تولیدی در استان احیا و یا از ورشکستگی آن‌ها جلوگیری شد که در نتیجه این اقدام بیش از 3 هزار شغل حفظ شد.

رئیس کل دادگستری گلستان تعیین تکلیف پرونده کثیرالشاکی موج‌های آبی گنبدکاووس را نیز یکی دیگر از توفیقات دادگستری استان در سال 1402 برشمرد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان