Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@12:45:34 GMT

هیگواین:از ترک رئال به شدت ناراحت بودم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۰۰۰۰

هیگواین:از ترک رئال به شدت ناراحت بودم

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا، در حالی که هویگواین آماده می‌شود تا به بازیکنان یوونتوس کمک کند تا در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسا آماده شوند، آشکار کرد که تا چه حد برای او مشکل بوده که با رئال مادرید وداع کند.

مهاجم آرژانتینی برای رئال مادرید از سال 2007 تا 2013 بازی کرد و121 گل در طول تمام رقابت ها برای این تیم به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیگواین به همراه ناپولی 3 فصل موفق را در استادیوم سان پائولو را گذراند بعد از آن در تابستان گذشته به یوونتوس پیوست.

هیگواین 29 ساله در مصاحبه با الموندو گفت: فوتبال باعث شد که من گریه کنم و شادی و غم را هر دو را با هم داشته باشم. این یک مورد مشابه بود زمانی که ناپولی را ترک کردم. من همیشه علاقه زیادی به مکان هایی که در آن بازی می کردم داشتم، زمانی که مجبور بودم دو باشگاه را ترک کنم آن دوران خیلی ناراحت کننده بود.

اگرچه او اصرار دارد حضورش رئال مادرید هیچگاه تاثیری در رویارویی با بارسلونا نمی‌کند، با این وجود او هیجان زده است و مطمئن است که قهرمانایتالیا می‌تواند به موفقیت دست یابد.

ستاره آرژانتینی یووه در ادامه گفته: همه می‌دانند که من خیلی زیاد رئال مادرید را دوست داشتم اما حالا برای یوونتوس بازی می‌کنم. این یک بازی خاص خواهد بود زیرا ما می توانیم یک رقیب بزرگ را از پیش رو برداریم و این پیروزی به ما در ادامه مسابقات اعتماد به نفس می‌دهد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انزو، متولد سال 2009، اولین قرارداد خود با رئال را در سال 2022 برای چهار فصل امضا کرده بود ولی به قدری در دو سال اخیر خوب کار کرد که مدیران باشگاه رئال مادرید متقاعد شدند قراردادی جدید و طولانی مدت به او پیشنهاد دهند و او نیز دیروز در حضور پدر و مادرش آن را امضا کرد.

انزو در سال 2017 بود که وارد آکادمی لافابریکای رئال مادرید شد و اکنون در دسته زیر 17 ساله ها بازی می کند. او فصل قبل توانست برای رئال 17 گل به ثمر برساند. پست بازی او متفاوت با پدرش است و با قامت بلندش در خط حمله رئال پست شماره 9 را دارد. انزو همچنین برای رده های پایه اسپانیا نیز به میدان رفته و گلزنی کرده است.

انزو می خواهد جا پای پدرش بگذارد که در رئال یک اسطوره و در واقع پرافتخارترین بازیکن تاریخ، مشترک با کریم بنزماست.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم