Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود آب پرور کارگردان سریال تلویزیونی لژیونر در خصوص این سریال گفت: ورزش بهانه‌ای است برای اینکه قصه آدم‌ها را در این سریال تعریف کنیم. به نظر می‌رسد که فرهنگ ارتباطی ما در جامعه مخدوش و مختل شده است و شاید بازنمایی این اشکالات ارتباطی بتواند این روابط را ترمیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ژانر این کار کاملا اجتماعی و کمدی است و البته من همیشه گفته‌ام که فیلمساز ژانر نیستم و دوست دارم ژانرهای مختلف را تجربه کنم؛ چون همه ژانرها برای خود قواعد و اصولی دارند که اگر آنها را رعایت کنیم، اثر قابل توجه و مناسبی ساخته می‌شود. کارگردان «هوش سیاه» نسبت به تغییر نام سریال «لژیونر» خاطرنشان کرد: اگر عنوان «لژیونر» مشکلی نداشته باشد از آن استفاده می‌کنیم؛ در غیر این صورت عنوان دیگری انتخاب خواهد شد. آب پرور در خصوص ادامه پروژه «هوش سیاه» اظهار داشت: علاقه زیادی به پروژه هوش سیاه دارم؛ چرا که مخاطبان از آن استقبال می‌کنند. امیدوارم بتوانیم راهی برای ادامه تولید آن پیدا کنیم. البته ما سناریوی «کایدون» را حدود یک سال است آماده داریم که بسیار جذاب‌تر از «هوش سیاه» خواهد شد.
کارگردان «هوش سیاه» در ادامه بر نقش رسانه ملی در جذب مخاطبان سریال‌های نمایشی تاکید کرد و گفت: با توجه به تغییراتی که در دنیای رسانه رخ داده است، رسانه ملی به خوبی به دنبال این است که مخاطب را پای برنامه‌ها و سریال‌های جذاب خود بنشاند. در حال حاضر تلاش می‌شود که کارهای گوناگون و در ژانرهای متفاوت تولید شود.




انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان

به گزارش صدای ایران از ایسنا، در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.


دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم)
  • لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند