Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@06:16:36 GMT

درمانگاه طوبی در شهرستان نکا افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۰۱۶۹

درمانگاه طوبی در شهرستان نکا افتتاح شد

ساری- درمانگاه طوبی شهرستان نکا در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و با زیربنای ۷۵۰ متر مربع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال صبح سه شنبه با حضور وزیر بهداشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش قدس آنلاین، وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی در مراسم افتتاحیه این درمانگاه با بیان اینکه برغم خدمات انجام شده در حوزه سلامت اما همچنان این حوزه نیازمند نگاه ویژه است ادامه داد: امیدواریم که کلینیک طوبی نکا هم خدمات بهتری توسط پرستاران و پزشکان انجام دهد و بدین طریق گره ای باز شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسن قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه کار جهادی در حوزه بهداشت و درمان در طول سه سال گذشته در مازندران انجام شد، یادآور شد: کار اصلی و مهم بیشتر در روستاها انجام شد که محرومیت ها فراوان است و بیشتر بیمارستان ها مربوط به ۳۰سال پیش و ماقبل است که دولت در این حوزه کارهای خوبی انجام داد.

گفتنی است با حضور وزیر بهداشت هفت کلینیک ویژه با هزینه ای بالغ بر ۲۱۰۰میلیارد ریال نیز در شهرهای رامسر، سوادکوه، فریدونکنار، محموداباد، نکا، نور و نوشهر به بهره برداری رسید .

همچنین احداث و تجهیز بلوک زایمانی زیرآب و تنکابن ، ICUبیمارستان تنکابن و اورژانس محمود اباد و رامسر از دیگر پروژه های دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که امروز سه شنبه با حضور وزیر بهداشت بهره برداری می شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۳ طرح هادی و آسفالت راه روستایی در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ سیدعلی جعفرزاده مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فومن گفت: همزمان با دهه گرامیداشت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۳ طرح هادی وآسفالت راه روستائی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع دراین شهرستان به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه این طرح‌ها در روستا‌های گشت، راسته کنار و سه پیران شهرستان فومن اجرا شده است افزود: برای اجرای طرح هادی و آسفالت راه روستایی ۴میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبار‌های ملی هزینه شده است.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فومن گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها ۴۰۰ خانوار فومنی از مزایای آنها بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • بهره مندی ۳۶ هزار کودک دزفولی از خدمات فلورایدتراپی
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری جدید در تهران
  • افتتاح خانه ها بهداشت چشمه نادی و رشمه شهرستان گرمسار توسط معاون بهداشتی وزیر بهداشت
  • افتتاح و بهره برداری از ۲۷ طرح شهری در منطقه ۲ تهران
  • افتتاح ۳ طرح هادی و آسفالت راه روستایی در شهرستان فومن
  • افتتاح خوابگاه ۵۰ واحدی دانشگاه سمنان در ادامه نهضت احداث خوابگاه دانشجویی در دولت سیزدهم