پیشوا مردمی ولایتمدار، اصیل، انقلابی و مومن دارد
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۰۴۴۹
پیشوا- نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به سوابق انقلابی مردم پیشوا تاکید کرد: پیشوا مردمی ولایتمدار، اصیل، انقلابی و مومن دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین، در دیدار محمد کرم محمدی، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان پیشوا ضمن تبریک میلاد با سعادت امام علی( ع) اظهار داشت: خداوند توفیق دهد بتوانیم از پیروان واقعی آن بزرگوار باشیم و به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
امام جمعه ورامین با اشاره به سوابق انقلابی مردم شهرستان پیشوا از ۱۵ خرداد سال ۴۲ و پس از آن در مبارزات انقلابی علیه رژیم طاغوت، خطاب به فرماندار این شهرستان افزود: مردم پیشوا مردمان خوبی هستند و همواره پیرو ولایت بوده و هستند، این مردم اصیل، از زمان امام پای کار بوده و مردمی شایسته هستند.
وی با تاکید بر اینکه پیشوایی ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در تمام صحنه های انقلاب حضوری پر شور و نشاط داشته اند، گفت: شهرستان پیشوا مردمی ولایتمدار، اصیل، انقلابی و مومنی دارد و وجود این مردم نعمتی برای مدیران است و شکر این نعمت خدمت به این مردم است.
تنگناهای اقتصادی و مشکلات مردم را درک می کنم
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به اوضاع خوب کشور افزود: خداوند نعمت رابر ما تمام کرده است، رهبر خوب، دولت خدمتگزار و مردم خوب داریم و امنیت در کشور ما حاکم است و در شرایطی که کشورهای همجوار ما درگیر جنگ و خونریزی هستند ایران اسلامی در امنیت کامل است.
وی سپس با انتقاد نسبت به اوضاع اقتصادی کشور اضافه کرد: مشکلات اقتصادی کشور را درک می کنم، رکود و بیکاری را مشاهده می کنم، می دانم مردم در تنگناهای اقتصادی هستند لکن در مجموع زمانی که استقلال، اقتدار و عظمت کشور را می بینیم متوجه می شویم ایران قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیست.
حضور بانوان و جوانان در اعتکاف قابل تقدیر است
محمودی سپس حضور پر شور بانوان و جوانان در مراسم معنوی اعتکاف را مورد اشاره قرار داد و گفت: حضور نسل جوان و نیز بانوان به عنوان سازندگان نسل آینده کشور در مراسم معنوی اعتکاف نوید بخش و قابل ستایش است .
وی حضور بانوان در تمام اماکنی که امنیت وجود داشته و شان این قشر عظیم حفظ شود را مورد تقدیر قرار داد.
بر اساس این گزارش، محمدی، فرماندار پیشوا درابتدای این دیدار توضیحاتی در مورد عملکرد دستگاه های اجرایی و اوضاع شهرستان پیشوا ارائه داد.
منبع: مهر
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
بدجوری دل درد گرفتیم
واژهء انقلابی و انقلابیگری حالا تداعی برونریزی زشتترین رفتارهایی را میکند که در عرف عرفانی و مذهبی ما طرد شده؛ اما حالا شده سکهء روز مثلا انقلابیها. این پدیده را باید نوعی استفراغ ناشی از دلدرد تاریخی خودمان بدانیم. لابد پیامدی منتظر اما نامنظور از انقلاب اسلامی. و تضعیف شرع و نه الزاما اعتقاد مذهبی.
این واگشت به ملکات ردیه و مَنِش نادینامیک، در نبود ذهنیتی پذیرفته شده متناسب با درک زمان و دینامیک در اجتماع، طبیعی است- همین است که آن را از نوع پیامدی منتظر در جامعه میدانم. تحولات مشابه در اروپا مثال بارزی از پیچیدگی و سختی تغییر ذهنیت در جامعهء انسانی است- اوج آن را باید در جامعهای دانست که در آن انسانها دینامیک را درک کردهاند و بهشدت در مقابل نطامهای سلسله مراتبی قدرت و نظامهای مطلقه ایستادند تا نقش کل جامعه در برهمکنششان متجلی شود. این رخدادْ نهایتِ فرایندی است که بیش از نیم هزاره طول کشید در پیامد جنگهای صلیبی. بیش از یک میلیون سوزانده شدند به جرم اینکه شیطان در جسمشان حلول کرده.
چه بدعتگذارانی که زنده در آتش سوزانده شدند- نمونهء آن سوزاندن هشت نفر بدعتگذار در پاریس در حضور اسقف اعظم و رئیس دانشگاه پاریس و بزرگان دیگر در سال ۵۸۹/۱۲۱۰- همزمان با تولد سعدی و هنگام افول سلجوقیان و برامدن خوارزمشاهیان در ایران؛ ما هم حلاج داشتیم (قرن سوم/نهم) اما مرتبهء بزرگی کمیت را مقایسه کنید با میلیونها نفر در اروپا. این وحشیگریها از جنس همان مَنِشی است که در کولوسئوم میبینیم و در هولوکاؤست و حالا هم در غزه: همان که نظریهپردازی شده و زیبا بستهبندیشده در مفهوم «اختیارگرایی» (لیبرتاریانیزم) و «ملکهء پست» (vile maxim) به معنی «همه چیز برای ما و هیچ برای دیگری».
انتظار اینکه با یک کلمهء مردمسالاری، بشود این تحولات را درک کرد اشتباه است. خواهیم افتاد در چاه ملکهء پست و اختیارگرایی و بیاخلاقی (سطح) بالاها (higher immorality) که تجلی آن پوشاندن جنایت و نسل کشی انسانها در غزه تحت نام مردمسالاری است. پس، انتظارمان از زدایش مفهوم وقت و پذیرش دینامیک در اجتماع و تأکید بر شکوفایی فرد در جامعه را متناسب کنیم با توان تغییر ذهنیت انسانها [۱]- و نه فرورفتن به درون؛ هرگاه هم توانی فراهم شد، دست بالاتر از امکان بزنیم.
1. نک نتجه تحقیق جدید را که چگونه منش فکری انسانها وابسته به شبکههای نورونی است:
Gene expression networks regulated by human personality, Nature, Mol Psychiatry, ISSN 1476-5578.
به نقل از هادی صمدی، چگونه میتوانیم خود را بهنحوی بنیادی تغییر دهیم
بیشتر بخوانید:
216216
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902377