Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:52:50 GMT

نمایشگاه هفته گرافیک در اهواز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۰۸۱۹

نمایشگاه هفته گرافیک در اهواز برگزار می شود

هومان مهرآذین دبیر کمیته اطلاع رسانی هفته گرافیک اهواز در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: جامعه طراحان گرافیک اهواز بیانیه ای برای برگزاری نمایشگاه هفته گرافیک در اهواز صادر و بر اساس آن از تمامی علاقمندان به هنر به ویژه گرافیک برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرده است.

بنا به این گزارش متن بیانیه به شرح زیر است:

جامعه طراحان گرافیک اهواز مفتخر است به سان سال گذشته و به پاسِ یک پارچگی و انسجام همکاران، هنرمندان و همراهان فرهیخته این وادی تجسمی، همچنان دست به دست یکدیگر و همزمان با روز جهــانــی گرافیــک نکو رخداد هفته گرافیک اهواز، در قالب نمایشگاهی از آثار دو دهه گرافیک اهواز را منجر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین سان و با تکیه بر این مهم، بانگ همدلی و آوای خجسته هنر گرافیک را با روز جهانی این هنر به ثبت نشسته تا در افتتاحیه ای در تاریخ 9 اردیبهشت ماه 1396به جشن بصری و به کرسی ناب هنر بنشاند.

شایان ذکر است که نمایشگاه مذکور تا تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه، بر پا خواهد بود.

امید است که شانه به شانه ی یکدیگر، این هنر در آمیخته با مردم را با هدف بالاتر بردن سطح کیفی هنر گرافیک شهرمان، اوج هایی را مهیا باشیم تا درک بهتر هنر گرافیک و هویت امروز آن، فرهنگ سازی و هموار کردن هر چه بهتر و بیشتر هنر گرافیک و همچنین ادای دین امروزمان با معرفی تخصصی این هنر ـ صنعت با رویکردی روشن بینانه به آینده نسل های بعد با امیدِ تثبیت ناب فرهنگ و هنر به آیندگان سرزمین مان، محقق گردد.

جامعه ی طراحان گرافیک اهواز

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت‌ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، مؤسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.

این‌برنامه فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۱۶ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

کد خبر 6087403 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • ‌هفته سنندج چه برنامه‌هایی ‌برگزار می‌شود؟
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود