Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@11:32:03 GMT

پرطرفدارترين برندهاي کفش کتاني در جهان+تصاوير

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۰۸۷۲

خبرگزاري آريا - پرطرفدارترين برندهاي کفش کتاني که در حال حاضر، اسنيکرها مشهورترين کفش هاي موجود در بازار هستند را بشناسيد.



پرطرفدارترين برندهاي کفش کتاني
 در حال حاضر، اسنيکرها مشهورترين کفش هاي موجود در بازار هستند. ديگر نه تنها در باشگاههاي ورزشي يا زمين تنيس، بلکه مردم در بيشتر مواقع و براي هر موقعيتي کفش هاي اسپورت به پا مي کنند، به همين دليل برندهاي مختلف تمام تلاش شان را مي کنند تا هر چه بيشتر طرفداران بيشتري را به سمت خود جلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از ميا تمام آنها کدامشان موفق ترند؟ اگر دوست داريد بدانيد که بهترين برندهاي اسنيکر در جهان کدامند، با ما همراه باشيد.

 
الکساندر مک کوئين- Alexander McQueen
 
الکساندر مک کوئين يکي از مستعدترين و تاثيرگذارترين طراحان مد جهان به شمار مي رفت که بسياري از مدسازان موفق امروز از رهروان راه او به شمار مي روند. کفش هايي که توسط او طراحي شده اند، سبک مخصوص به خود را دارند که دل هر فردي را مي برند.
 



 
 
 برند بالنسياگا- Balenciaga
 
برند بالنسياگا در سال 1919 توسط کريستوبال بالنسياگا طراح اسپانيايي متولد باسک تاسيس شد. اسنيکرهاي زنانه و مردانه اين برند لوکس در زماني اندک تبديل به يکي از محبوب ترين برندهاي کفش در جهان شدند. اين کفش ها با طراحي ساده خود موفقيت بزرگي را از آن خود کردند.
 



 
 
کامن پراجکت-Common Projects
 
اسنيکرهاي اين برند، به سبکي مينيماليست و مدرن طراحي شده است. رنگ هاي مدرن در کنار طرح هاي ساده طرفداران زيادي را به سمت خود جلب کرده است.
 


 
 
فندي- Fendi
 
برند ايتاليايي فندي، کفش هاي خود را با سبکي متفاوت روانه بازار کرده است. اين برند لوکس که به اکسسوري هاي به روز و طرح هاي متنوع و هنري خود شهرت دارد، در طراحي اسنيکرهاي خود نيز از رنگ هاي مختلف و تزيينات گوناگوني مانند گل يا چشم هاي کارتوني، استفاده کرده است.
 



 
 
نايک- Nike
 
فهرست برترين اسنيکرهاي جهان بدون نام برند نايک کامل نمي شود. اسنيکرهاي نايک را در هر کجاي جهان که باشيد، تشخيص خواهيد داد. فرقي نمي کند که به دنبال کفشي براي ورزش خود باشيد يا کفشي براي مصرف روزانه، نايک هميشه نيازهاي شما را برطرف خواهد کرد.
 



 
 
راف سيمونز- Raf Simons
 
اسنيکرهاي برند راف سيمونز، که با شرکت آديداس نيز همکاري مي کرد، طراحي نوستالژي دارد. از مدل بند آن گرفته تا چرم به کار رفته در آن، سبک اين کفش سبکي سنتي است. بنابراين اگر ثبات را دوست داريد و به دنبال بروزترين مدهاي سال نيستيد، اين کفش گزينه خوبي برايتان خواهد بود.
 



 
 
پرادا- Prada
 
برند پرادا نه تنها براي خانم ها بلکه ميان آقايان نيز محبوب است. زيبايي شناسي اين برند لوکس به مجموعه کفش هاي آن نيز منتقل و در نهايت کفشي توليد شده که با طرح هاي خاص خود، در صنعت مد از ديگر رقبا پيشي گرفته است.
 
 


 
 
پوما- Puma
 
پوما نيز يکي ديگر از برندهاي برتر جهان است که محصولات آن را در بيش از 120 کشور مي توان تهيه کرد. با پوشيدن اسنيکرهاي پوما نه تنها از کيفيت و راحتي آن در طول رقابت هاي سخت ورزشي مطمئن خواهيد بود بلکه به زيبايي آن در پاهايتان نيز شک نخواهيد کرد. اگر به دنبال کفشي که سبکي خياباني دارد هستيد، از برند «Puma’s Fenty» که متعلق به خواننده مشهور، ريحانا، است نيز ديدن کنيد. 
 



 
 
 پل اسميت- Paul Smith
 
بي شک با به پا کردن کفش هاي پل اسميت، هر ثانيه از اين برند لوکس قدرداني خواهيد کرد. اسنيکرهاي کلاسيک اين برند لوکس براي مصرف روزانه فوق العاده است. شما مي توانيد آنها را در طرح ها و رنگ هاي متنوع خريداري کنيد.
 



 
 
سن لوران Saint Laurent-
 
ايو سن لوران طراح لباس بنام فرانسوي بود که کارهايش، تأثير به ‌سزايي در صنعت مد لباس در نيمه دوم قرن بيستم برجاي گذاشت. از اسنيکرهاي ساده آن گرفته تا اسنيکرهايي به رنگ هاي جيغ و طرح هاي متنوع، اين برند لوکس فرانسوي با هر سليقه جور در مي آيد.
 



 
 
والنتينو- Valentino
 
برند محبوب والنتينو با هر سليقه اي سازگار است از اين رو که هم طرح هاي ساده و مينيماليست دارد و هم با طرح هاي پروانه اي يا ارتشي، ستاره اي و ... دل آنها که عاشق تنوع هستند را برده است.
 


 
 
 
ايده ال
اخبار مرتبط:
کفش هاي کتاني برند نايک , کلسکيون بهترين و زيباترين ها براي سال 2017+تصاوير
کتاني هاي لوکس براي پولدارها + تصاوير
جديدترين کتاني هاي برندهاي معروف در تابستان 2016+تصاوير
کتاني هاي جديد و متفاوت برند Vans با شخصيت هاي کارتوني +عکس
جديدترين کتاني هاي مردانه مارک دار براي شيک پوشان+ تصاوير
لباس هاي زنانه و مردانه ترک اصل | ويژه بهار 96
لباس زير و لباس شب زنانه مجلسي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اغواکننده به شمسایی برای تبلیغ برنج!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران که اکنون هدایت تیم ملی این رشته را برعهده دارد، در سالیان گذشته یک مساله جالب را تجربه کرده است. او در چند مصاحبه به ماجرای برنج نخوردن خودش از سال‌ها قبل اشاره کرد و مدتی است این مساله به یک سوژه جالب تبدیل شده است.

شمسایی در مصاحبه دوشنبه شب خود در برنامه فوتبال برتر اتفاقی جالب را درباره برنج نخوردن خود تعریف کرد. او گفت: «چندی قبل یک برند برنج ایرانی برای کار تبلیغات پولی عجیب و غریب به من پیشنهاد داد تا بروم و برند برنج آنها را تبلیغ کنم! آنقدر مبلغ خوبی بود که قلقلکم آمد بروم. استخاره کردم که گفت تمام باورهایت از بین می‌رود.»

او ادامه داد:«این سوژه برنج نخوردن من دیگر عجیب شده است؛ در خیابان راه می‌روم، یک نفر داد می‌زند: "من هم برنج نمی‌خورم"! اتفاقات جالبی سر این ماجرا برایم افتاده که می‌توانم کتاب بنویسم. در ماجرای اخیر که اسراییلی‌ها ادا و اصول درآورده بودند و بنده‌های خدا دمشان گرم حمله کردند، پرواز ما برای جام ملت‌ها به تایلند لغو شد. با دردسرهای فراوان و همکاری وزیر و آقای تاج یک پرواز پیدا شد که به ترکیه برویم. در آن شرایط سخت آدم های دیگری که در پرواز بودند به مهماندار می‌گفتند برای وحید برنج نمی‌آورید؟!»

شمسایی با اشاره به پیشنهاد تبلیغاتی که برای یک برند برنج داشت، افزود: «خدا شاهد است که پیشنهاد تبلیغات خوبی داشتم. بعضی دوستان برایم تبریک تولدم را نمی‌فرستند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! با همه این ها من برنج را تعطیل کرده‌ام و دیگر نمی‌‌خورم.»

دیگر خبرها

  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • پیشنهاد اغواکننده به شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc