Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@11:47:16 GMT

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح در بوئین زهرا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۰۹۶۶

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح در بوئین زهرا

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازقزوین؛برای اجرای این طرح‌ها ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است.با حضور فریدون همتی طرح آبیاری نوین مزرع ۲۱ هکتاری روستای حسن آباد با ۳۵۰ میلیون تومان هزینه افتتاح شد.استاندار همچنین در جریان پروژه ۱۸۰ هکتاری آبیاری نوین روستای جنت آباد قرار گرفت.مرحله دوم گلخانه تولید نشاء در چهار و نیم هکتاربا ۷۵۰ میلیون تومان هزینه، طرح دیگر افتتاحی بخش کشاورزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با افتتاح این طرح برای ۱۰ نفر به طور مستقیم و ۱۵ نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.جایگاه سی ان جی، بازسازی بوستان هشت هکتاری نماز و خروج آب شرب از چرخه آبیاری فضای سبز میدان امام رضا (ع) بوئین زهرا، بلوار ورودی روستای امیر آباد نو از دیگر طرح‌های افتتاح شده بود.

کلنگ ساخت کتابخانه عمومی بوئین زهرا هم امروز به زمین زده شد.قرار است این کتابخانه در زمینی به مساحت هزار ۲۰۰ متر مربع به ارزش ۶ میلیارد ریال ساخته شود.

همچنین طرح مجتمع رفاهی تندیس با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی شد.

در این پروژه اشتغال زایی برای ۲۵۰ نفردر نظر گرفته شده است.بررسی مشکلات تعاونی مسکن کارکنان دولت از دیگر برنامه‌های استاندار در بوئین زهرا بود.انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا +ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # مرگ سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است
  • (ویدیو) سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا
  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا +ویدئو
  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا(س)!
  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری