Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته سازمان‌های امدادرسان، تعداد پسران پناهجوی جوانی که به تن‌فروشی رو می‌آورند در برلین به صورت روزافزون بالا می‌رود. دلیل این پدیده قطع کمک مالی به پسرانی است که به سن قانونی رسیده‌اند.

در برلین تعداد پناهجویان جوانی که تن خود را می‌فروشند رو به افزایش است. شبکه خبری RBB آلمان با استناد به اظهارات چند سازمان امدادی گزارشی در این مورد منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سازمان‌های امدادی یادشده می‌گویند، در سال گذشته شمار جوانان تحت سرپرستی آ‌ن‌ها به طرز مشهودی رو به افزایش گذاشته است.

بر پایه این گزارش، بیش از همه مردان جوانی از ایران، افغانستان و پاکستان به تن‌فروشی رو آورده‌اند.

تماس متقاضیان با تن‌فروشان اغلب از طریق اینترنت برقرار می‌شود. با این حال موضوع در انظار عمومی هم قابل مشاهده است. در پارک‌ها و فضاهای سبزی مانند "تیِر گارتن" برلین تن‌فروشی پسران جوان آشکارا دیده می‌شود.

مشکل بزرگ این است که پسران پناهجو بعد از رسیدن به سن قانونی از سیستم دریافت کمک مالی برای نوجوانان خارج می‌شوند. حزب چپ‌های برلین در واکنش به این گزارش از دولت آلمان درخواست کرده تا پول بیشتری برای هم‌پیوندی (انتگراسیون) پناهجویان و مددکاری اجتماعی هزینه کند.

کاتینا شوبرت، عضو ارشد حزب چپ می‌گوید: «جوانان بدون چشم‌اندازی برای آینده، با تجربه فرار یا بدون آن، با وضعیت خطیری روبرو می‌شوند.»

او سیاست هم‌پیوندی دولت فدرال آلمان را "شکست‌خورده" تلقی کرده، خواستار افزایش مددکاران اجتماعی، اقامتگاه برای بی‌خانمان‌های زیر سن قانونی و ارائه دوره‌های آموزشی برای آنان شده است.

خانم شوبرت با اشاره به تن‌فروشی مردان جوان پناهجو در پارک "تیِرگارتن" برلین گفت، در غیر این صورت هزاران نوجوان زیر سن قانونی سرنوشتی مشابه با مردان جوان در تیِرگارتن برلین پیدا خواهند کرد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان روز جمعه اعلام کرد: شانس حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان اکنون بیش از هر زمان دیگری است.

شولتز، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «الهام علی اف» رئیس جمهور آذربایجان گفت: البته قبل از هر چیز در مورد مناقشه میان ارمنستان و آذربایجان گفت و گو کردیم و اتفاق نظر داریم این مناقشه باید به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود.

صدراعظم آلمان خطاب به علی اف گفت: بنابراین بهتر است که شما گفت و گوی مستقیم با «نیکول پاشینیان» [نخست وزیر ارمنستان] داشته باشید.

شولتز افزود: سال ۲۰۲۴ می تواند و باید سال صلح در منطقه باشد. این یک فرصت و یک مسئولیت بزرگ است.

صدراعظم آلمان گزارش‌های اخیر درباره توافق اولیه در مورد تعیین مرز بین دو کشور را دلگرم‌کننده توصیف کرد و گفت که لازم است این روند حفظ شود.

کد خبر 6089280

دیگر خبرها

  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه
  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است