Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای روحانی، تیغی که در گلوی من بود، فرار از انحراف و اختلاس و فامیل بازی بود، به این امید به تدبیر و امیدتان ایمان آوردیم، اما اینبار تضمین میخواهیم، که جوانان را برای انتخابات نخواهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی رضا بهبهانی در یاداشتی نوشت: آقای رییس جمهور سلام
شاید من را به خاطر بیاورید، خیلی از طرح های جوانانی مثل من برای شما ارسال شده، در افطاری ها و همایش ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. زیارتتان کرده ایم اما هرگز به اتاق شما نرسیدیم.
اتاق فکر اقتصادی شما خیلی خسته بود به همین خاطر طرح هایی که به آنها اعتماد کردید باعث شد رکود در دولتتان بی داد کند، میدانم که وضعیتی که کشور را تحویل گرفتید خوب نبود، اما از شما که کشور را کامل میشناختید توقع داشتیم بدانید چه چیزی پیش رویتان هست! کاری به درست غلطی وضعیت آن موقع نداشتم، اما به امروز کار دارم!
هرچه که بود شما میدانستید چه اتفاقاتی پیش رؤیتان هست، اگر می دانستید که ، وعده های خلاف واقع دادید آن هم با علم بر عدم امکان ،و اگر نمیدانستید وضعیت چگونه است که بدتر! رییس جمهور من و کادر همراه او باید قبل از تحویل گرفتن منسب مذکور با وقوف کامل ،جلوس میکرد.
در هر صورت مقصر بودید، از کدام منظر را هم کاری ندارم
امروز رکود،بیکاری،فقر،فحشا،میزان نقدینگی و .... آنقدر بلند فریاد میزند که چُرت هر خوابی را پاره میکند.
پروژه برجام هم که شده پروسه برجام و بصورت سریالی داریم برجام های جدید میبینیم!
بعنوان جوانی که حداقل چند سریال دیده عرض میکنم، غالبا یا سریال های چند فصلی ناتمام می مانند و لغو مجوز میشوند یا خیلی لوس و بی انتها خاتمه می یابند،تکرار و توصیه هم کمکی نمیکند، جز آنکه احترام برخی ها لکه دار میشود.
آقای دکتر روحانی، تیغی که در گلوی من بود، فرار از انحراف و اختلاس و فامیل بازی بود، به این امید به تدبیر و امیدتان ایمان آوردیم، گفتند بذر امید را به آب بنشانیم، از لیست آدم های تکراری مثل ژنرال های بازنشسته کابینه تان ،دفاع کردیم، هنوز هم پای شماییم، اما اینبار تضمین میخواهیم، که جوانان را برای انتخابات نخواهید،موضوع بیکاری،اشتغال،تولیدملی،فقر،فحشا،رکود و تورم،اقتصاد و سرمایه گذاری،سلامت و بهداشت،رفاه و آینده و از همه مهم تر امید به زندگی و رشد را حل بکنید! نه با وعده های انتخاباتی! تضمینی مشخص و قابل ارزیابی و پیگیری میخواهیم.
خدا رو شکر اینبار دولت قبلی مقصر مشکلات نیست!
رییس جمهور محترم کشور من، هر آنکه رهبرم حکم ریاستش بر قوه مجریه را امضا کند ما تمام قد کنارش هستیم، اما این را بدانید، آنچه میخواستیم نبودید.
از کف جامعه برایتان خبر آورده ام نه از محله مشاوران نجومی شمیران نشینتان،امسال خیلی ها دنبال گزینه ای دیگر هستند.
یک نصیحت هم در آخر دارم:
آنکه کاوه پس از پیروزی قیام خود او را به پادشاهی برگزید،مبنای تقسیم آریایی ها به ٣ دسته بود!
آرزومند انتخاباتی هستم که وعده های در حد توان بشنوم نه رویاپردازی
دولتی بدون ژنرال ها میخواهیم

سید علیرضا بهبهانی-

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.
گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • رئیسی به قم می‌رود
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت