Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا مستقر در ستاد انتخابات کشور، علیرضا متانی پس از نام نویسی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران افزود: هدف من از حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری تشکیل دولت عدالتخواهی و مبارزه با فساد است.
وی ادامه داد: در صورت موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری، رسیدگی به امورات جانبازان و ایثارگران جزو اولویت های اصلی من خواهد بود و دولت من دولت وعده و وعید نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از امروز(سه شنبه) آغاز و تا روز شنبه مورخ 26/1/1396 به مدت پنج روز از ساعت 8 تا 18 در محل وزارت کشور انجام می شود.
براساس اصل 115 قانون اساسی و ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری رجال مذهبی و سیاسی واجد شرایطی که دارای شرایط 1- ایرانی الاصل بودن 2- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران 3- مدبر و مدیر بودن 4- داشتن حسن سابقه و امانت و تقوی 5- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور هستند، شخصا یا از طریق معرفی نماینده تام‌الاختیار می‌توانند جهت اعلام داوطلبی و تکمیل فرم پرسشنامه با همراه داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و 12 قطعه عکس 4*6 جدید که در امسال گرفته باشند، به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، تالار بزرگ کشور مراجعه کنند.
سیام*9254*1579
خبرنگار:سجاد خسروانیان *انتشار : مرضیه فاتحی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌نماید.

کد خبر 6089718 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است