Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@12:57:03 GMT

اعلام جزئیات بیشتری از مسابقات بین‌المللی قرآن ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۱۵۹۰

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای آن در روز چهارشنبه 30 فروردین ماه رسماً آغاز خواهد شد تا به این ترتیب بزرگترین رقابت قرآنی در جهان کار خود را آغاز کند. مراسم افتتاحیه این مسابقات بعدازظهر روز 30 فروردین ماه و در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرعه کشی مسابقات نیز بعدازظهر روز سه شنبه، 29 فروردین ماه و در هتل محل اسکان متسابقان برگزار می شود. در ادامه آن مرحله مقدماتی رقابت های بزرگسالان و روشندلان از صبح روز چهارشنبه 30 فروردین ماه آغاز خواهد شد. در ادامه و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه در بعدازظهر همان روز، ادامه رقابت های قرائت و حفظ کل بخش مقدماتی در دو بخش بزرگسالان و روشندلان را در روز پنج شنبه 31 فروردین ماه شاهد خواهیم بود.
براساس برنامه این دوره از مسابقات مرحله مقدماتی این رقابت ها در روز جمعه و در نوبت های صبح و عصر برگزار می شود.
از روز شنبه دوم اردیبهشت ماه نیز بخش دانش آموزی وارد رقابت ها خواهد شد. در این روز در نوبت صبح و در شبستان اصلی مصلی رقابت های رشته قرائت و حفظ دانش آموزی در بخش پسران و در نوبت بعدازظهر نیز مرحله نهایی حفظ و قرائت بزرگسالان و روشندلان برگزار می شود. همچنین در این روز در رواق شرقی مصلی رقابت های مقدماتی حفظ بزرگسالان و روشندلان در نوبت صبح برگزار می شود.
در نوبت صبح روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه نیز در شبستان اصلی مصلی شاهد ادامه رقابت حفظ و قرائت دانش آموزی در بخش پسران خواهیم بود. در نوبت بعدازظهر هم نهایی حفظ و قرائت بزرگسالان و روشندلان برگزار می شود.
همچنین در این روز شاهد آغاز رقابت بانوان نیز خواهیم بود. به طوری که در این روز و در نوبت بعدازظهر در رواق شرقی رقابت های رشته حفظ بانوان آغاز خواهد شد. در روز چهارم اردیبهشت ماه نیز در شبستان اصلی و در نوبت صبح ادامه رقابت های حفظ و قرائت دانش آموزان برگزار می شود. در نوبت بعدازظهر نیز نهایی حفظ و قرائت بزرگسالان و روشندلان در جریان خواهد بود در این روز در رواق شرقی مصلی نیز در نوبت صبح شاهد حفظ و قرائت دانش آموزان دختر و در نوبت بعدازظهر رقابت رشته حفظ بانوان برگزار می شود.
در روز پنجم این مسابقات نیز در نوبت صبح و در شبستان اصلی حفظ و قرائت دانش آموزان پسر و در نوبت بعدازظهر هم رقابت نهایی قرائت و حفظ بزرگسالان و روشندلان برگزار می شود. در این روز در رواق شرقی حفظ و قرائت دختران دانش آموز در نوبت صبح و حفظ بانوان در نوبت بعدازظهر برگزار می شود.
روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه نیز در نوبت صبح، شاهد رقابت حفظ و قرائت دختران دانش آموز خواهیم بود.
همچنین مراسم اختتامیه این مسابقات نیز عصر روز ششم اردیبهشت ماه برگزار می شود و یک روز بعد تمامی دست اندرکاران و شرکت کنندگان در مسابقات به دیدار مقام معظم رهبری می روند.
یادآور می شود این مسابقات در نوبت صبح از ساعت 9 تا 13 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 16 تا 20 در جریان خواهد بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟