Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:44:57 GMT

پل گیشا تا پایان شهریور جمع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۲۰۱۰

پل گیشا تا پایان شهریور جمع می‌شود

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جاوید در مورد سرانجام برچیده شدن پل فلزی گیشا با بیان اینکه عمر مفید بهره برداری از این پل رو به اتمام است و در زمان ساخت نیز به صورت موقت برای عبور و مرور شهروندان ایجاد شده بود، گفت: این پل موقت براساس بار و مختصات ترافیکی سالهای قبل ساخته شده بود و در حال حاضر نمی تواند به این حجم خودروها پاسخ دهد و کشش این حجم تردد را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه این پل جمع آوری و به جای آن زیر گذری که در حال ساخت است فعالیت می‌کند، گفت: مطالعات لازم برای انجام این کار انجام شده است و در حال حاضر عملیات برای تکمیل زیرگذر در حال انجام است.

جاوید با بیان اینکه شش پل فلزی اعم از پل کریم‌خان، پل حافظ، چوبی، آزمایش و... در تهران وجود دارد که کارشناسان معاونت فنی و عمرانی تک به تک این پل ها را از نظر میزان عمر مفید و بهره وری بررسی می‌کنند تا تصمیماتی نسبت به تقویت، برچیدن و یا انتخاب مسیرهای جدید انتخاب می‌شود افزود: کارشناسان پس از بررسی های فنی و سازه پل تصمیماتی اخذ می کنند که نهایتا در مورد پل کریمخان نیز به جمع بندی رسیده‌اند.

وی افزود: با توجه به نقش پل کریمخان در تسهیل تردد در خیابان کریمخان تصمیم بر این شد که این پل به صورت مرکب (بتنی-فولادی) تقویت شود که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده این امر تا پایان امسال محقق می‌شود.


منبع:ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • قنات روستای ۱۷ شهریور کلاله به لایروبی و کانال کشی نیاز دارد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • اتصال۲۲ هزار خانوار یزدی به فیبر نوری تا شهریور ماه
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم