Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی از آغاز بررسی این شورا برای حضور کاندیداهای شورای شهر مشهد در لیست نهایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حیدری خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای عمومی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی، در راستای تشکیل شورای شهر توانمند و کارآمد از همه داوطلبان انتخابات شورای شهر مشهد که قصد دارند با گرایش و چارچوب اصلاح‌طلبی وارد عرصه رقابت انتخاباتی شوند، دعوت می‌شود از روز چهارشنبه 23 فروردین به مدت سه روز به دفتر شورای اصلاح‌طلبان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کاندیداها در جریان ارزیابی شورای عمومی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی قرار گرفته تا در نهایت به یک لیست قوی و قابل ارائه به شهروندان محترم مشهدی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره ساز و کارهای پیش‌بینی شده برای تشکیل این لیست افزود: از جمله شاخص‌های پیش‌بینی شده می‌توان به سوابق علمی پژوهشی، مهارت‌های مختص شورای شهر، سوابق مدیریتی اجرایی در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی، مقبولیت اجتماعی و پایگاه رای و فعالیت‌های مدنی و سیاسی اشاره کرد.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی درباره احتمال ائتلاف با دیگر گروه‌ها و جریان‌های سیاسی عنوان کرد: رایزنی‌ و تعامل با سایر جریان‌های تاثیرگذار در شهر مشهد برای رسیدن به لیست واحد همچنان ادامه دارد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی