Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ارزیابی پایانی سما در سال ۹۵ که از سوی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد؛ باشگاه پژوهشگران و نخبگان سما واحد رشت به عنوان باشگاه برتر کشور برگزیده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روشن خبر، آمنه محمدی، مدیر پژوهش سما رشت، در ارزیابی پایانی سما در سال ۹۵ که از سوی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد؛ باشگاه پژوهشگران و نخبگان سما واحد رشت به عنوان باشگاه برتر کشور برگزیده شد، گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان سما واحد رشت با هدف شناسایی، جذب، پرورش، حمایت و هدایت و اعتلای سطح علمی دانش آموزان، دانشجویان با استعداد از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغازکرد و درحال حاضر ۱۸۵ عضو فعال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: اعضای باشگاه مجاز هستند از کلیه امکانات سما واحد رشت شامل کتابخانه، کارگاه ها و آزمایشگاه های تخصصی جهت اجرای طرح های پژوهشی و مطالعات علمی خود استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه باشگاه در راستای رسالت خویش و تحقق اهداف کلان خود تسهیلات آموزشی ویژه در اختیار اعضا قرار می دهد، گفت: اعضای باشگاه می توانند تا سقف ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال تسهیلات برای پیشنهاد و اجرای یک طرح پژوهشی در هر سال دریافت نمایند.

مدیر پژوهش سما رشت در مورد افتخارات باشگاه در سال ۹۵، گفت: کسب عنوان برگزیده چهارمین جشنواره فرهیختگان و عناوین برتر اولین جشنواره پویش سما توسط اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از جمله این افتخارات است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اسماعیل چمنی گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
وی با بیان اینکه معیار‌های انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان