Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
بسياري از طلاق ها در جامعه به دليل نارضايتي جنسي رخ مي دهد

رابطه جنسي بعد از تولد فرزند
رابطه جنسي يکي از اجزاي مهم زندگي زناشويي است که نقش موثري در استحکام ازدواج و عشق دارد. متاسفانه کم نيستند زوج‌هاي ايراني که به دلايل مختلف به رابطه جنسي توجه لازم را ندارند و مشکلات جنسي خود را پنهان مي‌کنند و براي درمان آن اقدام نمي‌کنند تا جايي که بر طبق آمار رسمي اعلام شده 78 درصد از طلاق‌هاي ثبت شده در کشورمان به دليل نارضايتي جنسي رخ مي‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چند نکته براي داشتن رابطه جنسي بعد از بچه‌دار شدن
در ادامه نکاتي مهم براي زوج‌ها در خصوص رابطه جنسي مي‌آيد که مي‌تواند کمک بسزايي به آن‌ها بکند، چه زوج‌هايي که هنوز بچه‌دار نشدند و چه زوج‌هايي که بچه‌دار شده‌اند.

- ثبت زمان رابطه جنسي در تقويم:
برنامه‌ريزي زماني براي داشتن رابطه جنسي قبل از کارهاي روزانه، آن را از ناپديد شدن از برنامه‌هاي زندگي در طول ساعت‌ها و روزها دور نگه مي‌دارد. وقتي شما بدانيد يک روز و ساعت خاص، زمان شروع رابطه جنسي با همسرتان هست، مسلماً اين حالت به شما احساس عاشقانه خواهد داد. اگر حقيقتاً مي‌خواهيد زمان رابطه جنسي خود را در تقويم روزانه خود ثبت کنيد، بايد از اين راز خود به معناي واقعي لذت ببريد.


براي برقراري رابطه جنسي از قبل برنامه ريزي کنيد

- در مقابل کودکان زيرکانه رفتار کنيد:
کودکان در واقع ترمزهايي براي بروز غرايز جنسي زن و شوهر هستند. يک راه براي پايان دادن به اين وضعيت که مي‌تواند استرس‌آور باشد، اين است که بتوانيد براي کودکان بازي‌ها و سرگرمي‌هاي مختلف مثل استفاده از تلويزيون، اينترنت و يا ايکس باکس را طراحي کنيد و از رابطه جنسي خود به‌دوراز هياهوي کودکان لذت ببريد.

توجه داشته باشيد که طبق آموزه‌هاي اسلامي رابطه و رفتارهاي جنسي زن و شوهرها پيش روي چشم کودکان اثرات مخربي بر روي آن‌ها دارد، اثراتي که علم پزشکي و روانشناسي نيز آن را تائيد کرده است و بنابراين زوج‌هايي که بچه‌دار مي‌شوند نبايد به اين بهانه رابطه جنسي را به حداقل ممکن برسانند بلکه با برنامه‌ريزي و انتخاب زمان و مکان مناسب به دور از چشم فرزندان رابطه جنسي داشته باشند.

- عدم برقراري رابطه جنسي در زمان استرس:
«در زمان استرس، برقراري رابطه جنسي بايد آخرين اقدام باشد نه اولين آن». زماني که زن و شوهر گرفتار مشکلات با کودکان خود هستند يا از مشکلات مالي و اقتصادي رنج مي‌برند، نبايد خود را در سرماي انزوا حبس کنند. درواقع در مواجهه با موارد استرس‌آور، زن و شوهر مي‌توانند تمام وظايفشان را باهم مبادله کنند و درنهايت با فروکش کردن استرس، اقدام به برقراري رابطه جنسي مؤثر نمايند.

چند مورد از فوايد رابطه جنسي منظم
مشخص‌شده که داشتن رابطه جنسي منظم به کاهش ميزان استرس و درنتيجه کاهش خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي کمک مي‌کند ضمن اين‌که منجر به کاهش وزن، از بين بردن درد، کاهش ميزان سرماخوردگي و آنفلوآنزا و بهبود کنترل مثانه نيز مي‌شود. شايد شما فکر کنيد که داشتن رابطه‌ جنسي پيش از ازدواج نيز همين اثرات سودمند را داشته باشد ولي بايد بدانيد که يکي از مزاياي ازدواج اين است که عشق، مي‌تواند يک معجزه باشد و با ترکيب روابط عاطفي همراه با حرکات جسمي سبک، سيستم ايمني بدن را نيز بالا ببرد.
منبع : salamaneh.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • فال حافظ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!