Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@04:26:34 GMT

آخرین جزئیات خرید توافقی شیرخام

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۵۵۰۲

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه خرید توافقی شیرخام همچنان ادامه دارد، گفت: تاکنون ۵۰ درصد مطالبات دامداران در این زمینه تسویه شده است.

خبرگزاری مهر: رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه خرید توافقی شیرخام همچنان ادامه دارد، گفت: تاکنون ۵۰ درصد مطالبات دامداران در این زمینه تسویه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید احمد مقدسی با بیان اینکه خرید توافقی شیرخام از دامداران همچنان ادامه دارد، اظهارداشت: تا زمانی که شرایط بازار متعادل شود و با مازاد شیرخام مواجه نباشیم این اقدام دولت ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰ درصد از مطالبات دامداران پرداخت شده است، گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی در تامین منابع مالی این طرح با محدودیت‌هایی مواجه است و باید شیرخشک استحصالی از شیرهای خریداری شده به فروش برسد تا این سازمان قادر به پرداخت مطالبات دامداران باشد.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران در اظهار نظری جداگانه با بیان اینکه سال گذشته کارخانجات لبنی قیمت خرید شیرخام را بین ۵۰ تا ۱۰۰ تومان کاهش دادند، ادامه داد: درحال حاضر کارخانجات شیرخام را حداکثر ۱۲۰۰ تومان خریداری می‌کنند ضمن اینکه پرداخت‌هایشان نیز با تاخیر انجام می‌گیرد.

مقدسی اظهارامیدواری کرد: دولت هرچه سریع‌تر یارانه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای رونق صادرات لبنیات را در اختیار صنایع قرار دهد تا صادرات رونق بگیرد و دامداران از این شرایط خارج شوند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل، در کنفرانسی خبری با گابریل بوریک، رئیس جمهور شیلی در سانتیاگو، جنبش حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافقی دعوت کرد که به جنگ پایان می‌دهد.
گوترش گفت: کابینه اسرائیل و رهبران حماس را به دستیابی به توافقی تشویق می‌کنم که به جنگ پایان می‌دهد. من نگران هستم که پیامد‌های جنگ نه فقط غزه، بلکه همه منطقه را گرفتار کند.

 

دیگر خبرها

  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • خرید بیش از ۱۷۰۰۰۰۰ تن کالا در طرح فجرانه کالابرگ/ این طرح ادامه پیدا می‌کند؟
  • گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم
  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • هشدار نارنجی هواشناسی به کشاورزان و دامداران