Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،‌ بهروز اکرمی در نشست خبری با بیان اینکه سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در هرمزگان برگزار می شود، عنوان کرد: در انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه غرب هرمزگان پس از ثبت نام 51 داوطلب، چهار نفر انصرف دادند و پرونده 47 داوطلب در هیئت اجرایی مورد رسیدگی قرار گرفت که در این بررسی ها شش نفر رد صلاحیت شدند و در نهایت پرونده تمامی 47 داوطلب به هیئت نظارت ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بررسی هیئت نظارت و طبق اعلام این هیئت از 47 داوطلب، 13 نفر تایید صلاحیت شدند و افراد رد صلاحیت شده نیز حق اعتراض دارند که پرونده آنها مجددا رسیدگی خواهد شد و در نهایت روز 20 اردیبهشت آگهی اسامی نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس در غرب هرمزگان منتشر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در ادامه به روند انتخابات شوراهای شهر و روستا در این استان اشاره کرد و بیان داشت: در استان هرمزگان 871 داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر و 7979 داوطلب نیز برای انتخابات شوراهای روستا و در مجموع 8850 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

اکرمی تصریح کرد: در هرمزگان 198 کرسی شوراهای شهر و 4216 کرسی شوراهای روستا وجود دارد که مجموع آنها 4414 کرسی است و تعداد کرسی های انتخابات شوراها در استان در این دوره افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد داوطلبان زن در این دوره از انتخابات شوراها در هرمزگان 28 درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در هیئت های اجرایی تا 23 فروردین انجام می شود و از سوم تا ششم اردیبهشت نیز افراد رد صلاحیت شده مهلت اعتراض دارند و در نهایت روز 17 اردیبهشت اسامی نهایی کاندیداها اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، بیان داشت: ثبت نام این انتخابات از 22 تا 26 فروردین انجام می شود و مهلت تشکیل هیئت های اجرایی نیز از 22 تا 24 فروردین است.

اکرمی با تاکید بر اینکه استفاده از امکانات دولتی و عمومی به سود و یا به ضرر کاندیداها ممنوع است، عنوان کرد: تبلیغات زودهنگام به خصوص در فضای مجازی رصد می شود و تخلفات و جرائم به مراجع مربوطه گزارش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان اظهار داشت: با پشتیبانی ریاست محترم جمهور و هم‌صدایی رسانه‌های استان، پرونده مالیاتی نفت و گاز استان پس از ۴۳ سال به استان منتقل شد.   وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان افزود: رسانه‌ها همواره یار و همراه ما در تحقق برنامه‌های استان بودند از همه رسانه‌های استان با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای تشکر می‌کنیم.   نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان مردمی ایران قوی است و از همه رسانه‌هایی که در انعکاس خدمات دولت تلاش کردند به‌صورت ویژه قدردانی می‌شود.   بهرام‌نیا با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: رسانه‌ها در مشارکت ۵۳.۲۹ درصدی مردم در انتخابات نقش‌آفرین بودند و در کنار صدا و سیما، سپاه، بسیج و دیگر عوامل موجب شدند که استان ایلام جزو ۴ استان برتر در بحث مشارکت مردم در انتخابات قرار گیرد.   وی مطرح کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی  دشمن، رسانه‌ها با سلاح خود که قلم و تحلیل آنهاست روشنگری کرده و نقش شوم دشمن را خنثی کردند.

دیگر خبرها

  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟