Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@20:59:55 GMT

۵ راه حل برای اینکه همیشه خانه‌ای خوشبو داشته باشید

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۵۷۹۸

۵ راه حل برای اینکه همیشه خانه‌ای خوشبو داشته باشید

در مرحله‌ی اول برای خوشبو کردن فضای خانه باید عوامل بد بویی را حذف کنید برای این منظور از آشپزخانه شروع کنید.

سرویس سبک زندگی فردا: خاطرم هست در دوران دانشجویی استاد فرهیخته‌ای داشتم که همیشه می‌گفت: «طراحی باید طوری باشد که حواس پنج گانه‌ی کاربر را تحت تاثیر قرار دهد!» آن دوران شاید تا این اندازه به مفهوم این جمله پی نبردم تا امروز که می‌بینم برای داشتن یک خانه‌ی منحصر به فرد از هر حیث باید علاوه بر یک طراحی چشم نواز، مبلمان راحت، ترکیب رنگی مناسب و اجرای سایر اصول طراحی باید به جزییات مانند جریان یک رایحه‌ی دلپذیر در فضا و یا موسیقی روح نواز در فضا نیز توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تا به توان خانه‌ای خواستی‌تر از قبل داشتیم. به همین منظور در این مطلب به نقل از چیدانه می‌خواهیم شما را با ترفند‌های خوشبو کردن طبیعی منزل آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. عوامل بد بویی را حذف کنید.

در مرحله‌ی اول برای خوشبو کردن فضای خانه باید عوامل بد بویی را حذف کنید برای این منظور از آشپزخانه شروع کنید. سطل زباله را هر روز تعویض کنید و هر دو روز یک بار با آب و مواد شوینده داخل آن را بشویید تا گند زدایی شود.در هنگام پخت و پز به بوی بدی که از سوختگی و یا ترکیب مواد غذایی مختلف بر جای می‌ماند توجه داشته باشد همچنین بسیار مهم است که در هنگام پخت غذا از هود استفاده کنید. اگر به هر دلیلی بوی بد از فضای خانه‌ی شما حذف نشد از راه حل‌های مطلب از بین بردن بوی غذا در خانه، راهی داره؟ کمک بگیرید.در مرحله‌ی بعدی به یخچال سری بزنید قطعا با باز و بسته شدن درب یخچال جریان هوا همراه با انواع بو به داخل خانه وارد می‌شود بنابراین در اولین زمان ممکن اقدام به تمیز کردن کردن یخچال نمایید برای این منظور از مطلب تمیز کردن یخچال و بسته بندی مواد غذایی، راه حل‌های فوری! کمک بگیرید.

فاضلاب و آبراه موجود در آشپزخانه را فراموش نکنید برای این منظور به مطلب با این سه راه حل از شر بوی بد فاضلاب آشپزخانه خلاص شوید! مراجعه کنید.حالا به سایر بخش‌های خانه سر بزنید بهتر است از سرویس بهداشتی شروع کنید. چیدانه پیش‌تر در مطلب از بوی بد سرویس بهداشتی خلاص شوید! به طور مفصل راه‌های از بین بردن بوی بد سرویس بهداشتی را با شما در میان گذاشته است با مراجعه به آن روش مناسب خود را انتخاب کنید و بوی بد را حذف نمایید. حالا نوبت به اتاق خواب می‌رسد برای حذف عامل بد بو به کمد رختخواب‌ها سر بزنیم و با کمک اطلاعات موجود در مطلب از بین بردن بوی بد رختخواب با خوشبو کننده‌های خانگی! رختخواب‌های خود را خوشبو کنید تا جریان هوای معطر در تمام بخش‌های خانه شما جریان داشته باشد.

خوشبو کننده طبیعی بسازید.

حالا که عومال بد بو را در فضای خانه حذف کردید اقدام به خوشبو کردن فضای خانه کنید. با ساخت خوشبو کننده‌های خانگی به سادگی می‌توانید فضای داخلی منزل تان را خوشبو کنید. برای خوشبو کردن طبیعی منزل از توضیحات مطلب ساخت خوشبو کننده هوا خانگی برای چهار فصل سال! کمک بگیرید.

از گل‌های معطر در خانه استفاده کنید.

با خرید گل‌های مطعر و قرار دادن آن‌ها در بخش‌های مختلف خانه می‌توانید عطر گل را در همه‌ی بخش‌های خانه پخش کنید. گل‌هایی فصلی مثل مریم، فلزیا، یاس، شبو، نرگس و... می‌تواند عطر و طراوت خاصی را در فضای خانه‌ی شما ایجاد نماید.

از شمع و عود استفاده کنید.

علاوه بر ساخت خوشبو کننده‌های طبیعی می‌توانید در فضای خانه در صورت عدم حساسیت از شمع‌های معطر و یا عود استفاده کنید. حتی خودتان می‌توانید با چسباندن ترکیبات گیاهی معطر مثل دانه‌های قهوه، چوب دارچین، رزماری و. به بدنه‌ی شمع ها، شمع‌های معطر بسازید و به سادگی خانه تان را خوشبو کنید.

خوشبو کننده‌های صنعتی را فراموش نکنید.

اگر هیچ کدام از ترفندهای بالا برای خوشبو کردن فضای خانه تان موثر نبود از خوشبو کننده‌های صنعتی با رایحه‌های قوی استفاده کنید.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه های نوین برای کسب درآمد در حین سفر

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تمامی افراد برای سفر خود پول خرج می‌کنند، شما در طول سفر باید اقامتگاه داشته باشید و بتوانید از پس هزینه‌هایی مثل خوردوخوراک بربیایید. امروزه با افزایش دورکاری، بسیاری از مشاغل را می‌توان به‌صورت آنلاین انجام داد. حتی برخی از کارها به طور کل به صورت اینترنتی و از راه دور انجام می‌شوند. شما می‌توانید برای جبران هزینه‌های سفر و کسب درآمد در حین سفرتان یک شغل آنلاین داشته باشید. در این مقاله راه‌های کسب درآمد در حین سفر را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. کپی رایتینگ مقاله نویسی کنید

هر کسی در چیزی متخصص است. شما می‌توانید در طول سفرتان درباره آنچه تخصص دارید، مقاله بنویسید و در سایت‌های معتبر آپلود کنید. دریافت پول برای نوشتن در بلاگ‌های سایت‌ها، یکی از بهترین روش‌های برای کسب درآمد در سفر است. علی‌الخصوص اگر برای یک سایت گردشگری کار می‌کنید، می‌توانید تجربیات سفر خود را در متنی همانند سفرنامه برای آن سایت ارسال کنید.

۲. وبلاگ بسازید

شاید سال‌ها طول بکشد که از یک وبلاگ یا پیج اینستاگرامی درآمد کسب کنید. اما چنانچه بتوانید یک وبلاگ معتبر را اداره کنید، بعد از مدتی می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید. درآمد غیرفعال از طریق یک وبلاگ، معمولاً از تبلیغاتی حاصل می‌شود که شما روی وبلاگ خود قرار می‌دهید. اگر وبلاگ یا پیج معتبری داشته باشید، می‌توانید تبلیغات بگیرید و درآمد کسب کنید. این یک راه حل سریع برای کسب درآمد در حین سفر نیست، اما اگر به‌درستی انجام شود، می‌توانید در حین سفر بدون اینکه فعالیت خاصی انجام دهید، درآمد کسب کنید. کلید ایجاد یک وبلاگ خوب، تخصص است. بنابراین، روی هر چیزی که بهتر می‌دانید تمرکز کنید. در قسمت بلاگ سایت safarmarket.com می‌توانید با انواع مقالات درباره سفر و گردشگری آشنا شوید.

۳. اینفلوئنسر یا بلاگر شوید

در برنامه‌هایی مثل یوتیوب، اینستاگرام، ایکس، لینکدین یا ثردز می‌توانید اینفلوئنسر شوید و درآمد کسب کنید. علی‌الخصوص شما می‌توانید بلاگر سفر و گردشگری شوید و درباره تجربیات سفر خود محتوا تولید کنید. باوجوداینکه بازار اینفلوئنسرهای سفر با محتوای تقریباً بی‌فایده به‌شدت اشباع شده است، همیشه نیاز به افراد متخصص وجود دارد. این‌گونه وارد دنیای رسانه‌های اجتماعی خواهید شد. جذب مخاطبی که شما را دوست داشته باشد و به شما اعتماد کند، زمان و تلاش می‌خواهد. اگر عاشق اشتراک‌گذاری تجربیات خود در رسانه‌های اجتماعی هستید، اینفلوئنسری می‌تواند شغل شما باشد.

۴. راهنمای تور باشید

اگر به اندازه کافی در مکانی بوده‌اید که اطلاعاتی در مورد فرهنگ و بهترین نقاط مهم آن به دست آورده‌اید، می‌توانید خود را به عنوان راهنمای تور محلی معرفی کنید. اگر بتوانید در طول تور نیز به عنوان مترجم خدمت کنید، یک امتیاز است. به ویژه مهاجرانی که برای بازدیدکنندگانی که به زبان مادری خود صحبت می‌کنند بازاریابی می‌کنند، محبوب هستند. برای مثال اگر به زبان ترکی استانبول مسلط هستید و در رابطه با ترکیه اطلاعات خوبی دارید، در سفرهای بعدی خود به این کشور می‌توانید خودتان راهنمای تور شوید و اقدام به جذب مسافر کنید. همچنین شما می‌توانید از وب‌سایت سفرمارکت که یک بازارگاه گسترده‌ی اینترنتی فروش خدمات سفر است برای مسافران خودتان اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید.

۵. آنلاین شاپ

شما می‌توانید به صورت آنلاین و غیرحضوری محصولاتی را به فروش برسانید یا یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید. کافی است برخی از کالاها مثل خوراک، لوازم تزئینی، اکسسوری، پوشاک و دیگر موارد را تهیه کنید و در سایت یا پیج خود آنها را برای فروش بگذارید. هنگامی سفر هستید می‌توانید سفارش بگیرید و وقتی بازگشتید کالاهای خریداری شده را به صاحبانشان ارسال کنید.

۶. تدریس خصوصی به‌صورت آنلاین

یکی دیگر از بهترین راه‌ها برای به‌دست‌آوردن پول در هنگام سفر، تدریس خصوصی آنلاین است. به‌عنوان مثال، اگر به انگلیسی مسلط هستید، می‌توانید به صورت مجازی انگلیسی به شاگردان خود آموزش دهید. البته قبل از اقدام به تدریس خصوصی شاید لازم باشد مدارک لازم در رشته خودتان را دریافت کرده باشید. اگر قصد دارید برای مدت طولانی در سفر باشید، تدریس خصوصی آنلاین یا تدریس حضوری در مقصد، یکی از شغل‌های ایده‌آل شماست.

۷. دراپ شیپینگ

اصطلاح دراپ شیپینگ به این معنی است که شما سفارش آنلاین یک محصول از یک شرکت داخلی یا خارجی را دریافت می‌کنید و بدون اینکه ارسال آن محصول توسط شما انجام شود، درآمد کسب می‌کنید. این یک تاکتیک کسب درآمد بسیار محبوب است.

در حقیقت، در دراپ شیپینگ شما به‌عنوان یک واسطه عمل می‌کنید تا محصولی از خارج از کشور به فروش برود. وقتی در فیس بوک تبلیغاتی برای هودی‌های گربه‌ای یا کیسه‌های مسافرتی همه‌کاره می‌بینید، احتمالاً آن‌ها دراپ شیپر هستند. آنها محصولی را به بازار عرضه می‌کنند که در حال حاضر محبوب است و از قراردادن لینک خرید آن محصولات در پیج خود سود می‌برند.

۸. فریلنسری

مقاله‌نویسی تنها کار فریلنسری نیست که در حین سفر می‌توانید انجام دهید. شما می‌توانید در طول سفرتان به عنوان یک فریلنسر کارهای دیگری انجام دهید. این مشاغل عبارت‌اند از: مترجمی، طراحی سایت، برنامه‌نویسی، جمع‌آوری اطلاعات، طراحی گرافیک و صدها گزینه دیگر. حتی می‌توانید سفر کنید و به‌عنوان یک تحلیلگر داده کار کنید.

مزیت فریلنسری این است که شما به هیچ وجه لازم نیست در مکان خاصی باشید. امروز می‌توانید از فرانسه، هفته آینده از انگلستان و ماه آینده از فیلیپین کار کنید. هر کجا که هستید، اگر کامپیوتر و اینترنت دارید، می‌توانید کار کنید.

کلام آخر

کسب درآمد در سفر رؤیایی است که به‌راحتی می‌تواند محقق شود. شما می‌توانید در سفر خود شغل داشته باشید و درآمد کسب کنید. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید از مهارت‌های خود استفاده کنید، تدریس خصوصی انجام دهید، فریلنسر شوید یا ترید کنید. در این مقاله درباره روش‌های کسب درآمد در حین سفر صحبت کردیم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6084481

دیگر خبرها

  • ۸ راهکار طلایی برای کاهش قند خون
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • این چند نکته ساده کمک می‌کند که بدون عطر خوشبو شوید!
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • چگونه نظر دیگران را عوض کنیم؟
  • کار‌هایی که بعد از ۴۰ سالگی نباید انجام دهید
  • مواظب شهرک نشینان ایرانی باشید
  • راه های نوین برای کسب درآمد در حین سفر