Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:55:43 GMT

ساخت بوستان «نهج البلاغه» ظرف ۶ ماه به اتمام می رسد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۶۲۵۶

ساخت بوستان «نهج البلاغه» ظرف ۶ ماه به اتمام می رسد

کرمان - شهردار کرمان درباره‌ برنامه‌ زمان‌بندی ساخت بوستان «نهج‌البلاغه» گفت: امیدواریم طی شش‌ماه آینده ساخت این بوستان به پایان برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، علی بابایی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی بوستان «نهج البلاغه» که در بزرگ‌راه یادگار امام، مجاور شهرک مطهری قرار دارد، گفت: ساخت بوستان نهج‌البلاغه با هدف توسعه‌ فضای سبز در منطقه سه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی افزود: به این دلیل که تراکم جمعیتی شهرک مطهری بالاست، اما فضای سبز مناسبی در این محدوده وجود ندارد، ساخت این بوستان طراحی و آغاز شد.

وی ادامه داد: به میمنت زادروز حضرت علی (ع) و روز پدر، این بوستان که با حضور آیت‌الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان کلنگ‌زنی شد، بوستان «نهج‌البلاغه» نام‌گذاری شده است.

شهردار کرمان با بیان اینکه بوستان «نهج‌البلاغه» حدود ۱۰ هکتار مساحت دارد، اصریح کرد: اگر از تفکیک زمین‌های اطراف هم شهرداری سهمیه‌ای داشته باشد، به این پارک اضافه خواهد شد.

بابایی درباره‌ برنامه‌ زمان‌بندی ساخت بوستان «نهج‌البلاغه» نیز گفت: امیدواریم طی شش‌ماه آینده ساخت این بوستان به پایان برسد.

وی افزود: قرارداد با پیمان‌کار منعقد شده و از امروز به‌طور رسمی کار ساخت پارک آغاز شد.

شهردار کرمان ادامه داد: با توجه به وضعیت زمین بوستان، پیست دوچرخه‌سواری استاندارد و ایمن در این بوستان طراحی شده است.

بابایی بیان کرد: همچنین با توجه به تراکم جمعیتی بالای این محدوده، در این پارک مسیری برای پیاده‌روی و ورزش‌های همگانی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: میزهای تنیس، لوازم بدن‌سازی و لوازم بازی بچه‌ها، از دیگر امکانات این بوستان خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم