Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: عده ای به دنبال زمین خواری و عدم تبعیت از سرانه‌های تعیین شده در طرح جامع مشهد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهددر گردهمایی ادارات مهندسی و نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری مشهداظهار کرد: طی سال های گذشته تلاش زیادی برای تهیه و تصویبطرح جامع مشهد که یک سند مهم بالادستی محسوب می‌شود شده است زیرا این سند،جمعیت و چشم اندازه آینده شهر، سرانه کاربری‌های آموزشی، فضای سبز، نظامی و انتظامی را تعیین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه برخی افراد سودجو به دنبال زمین خواری و عدم تبعیت از سرانه‌های تعیین شده در طرح جامع مشهد هستند و اگر مراقب نباشیم با توسعه ساخت و سازهای غیرقانونی، تحقق سرانه‌های شهری امکان ناپذیر نخواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد تاکید کرد:اجازه نمی‌دهیم طرح‌های جامع و تفصیلی مشهدبا تخلف برخی سودجویان و انجام ساخت و سازهای غیرمجاز پایمال شود.

حسین نژاد فرهنگ سازی و آگاهیبخشی را از مهم ترین راهبردهای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در مشهد برشمرد و تصریح کرد:اگر در این شهرساخت و سازهای غیرمجاز انجام گرفته و سرانه‌های طرح جامع و تفصیلی رعایت نشود، قطعا با مشکلات زیادی مواجه می شویم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس

بازیکن سابق پرسپولیس یک استوری اعتراضی منتشر کرد.

طرفداری | محمد انصاری با انتشار یک استوری اینستاگرامی به وضع موجود معترض شد.

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:

ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است