Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-09@02:17:36 GMT

لیگ دوچرخه سواری کوهستان لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۹۷۷۷

لیگ دوچرخه سواری کوهستان لغو شد

سرویس ورزش پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


بارندگی زیاد و شرایط نامساعد زمین در استان قزوین مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کوهستان را لغو کرد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری کوهستان باشگاه های کشور از دو روز گذشته با برگزاری مسابقاتدر بخش بانوان به میزبانی استان قزوین آغاز شده است، اما رقابتهای امروز به دلیل بارندگی شدید و نامساعد شدن زمین محل برگزاری، لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش «کراس کانتری» بانوان رده سنی جوانان، مائده سالاری از تیم لیو ایران در رده اول قرار گرفت. در همین ماده و در بخش بانوان نیز فرانک پرتو آذر از تیم فستوس کیوب اول شد. در بخش تیمی بانوان در رده سنی بزرگسالان و جوانان تیم لیو ایران در رده اول قرار دارد.

اما در ادامه رقابتها قرار بود امروز چهارشنبه رقابتهای «کراس کانتری» در بخش مردان برگزار شود اما به دلیل بارندگی این رقابتها لغو گردید.

قاسمی روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری با تائید این خبر به خبرنگار مهر گفت: بارندگی شدید در محل برگزاری این رقابتها باعث شد تا شرایط برای برگزاری این مرحله مهیا نشود. این مرحله رقابتهالغو و به زمان دیگری موکول شده است که به زودی از سوی فدراسیون زمان و مکان آن اعلام خواهد شد.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان اولین مسابقه لیگ در تقویم سال ۹۶ فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان بود. از نکات مهم برگزاری این رقابتها حضور «پریموث استرانکار»، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی کوهستان در محل مسابقات برای ارزیابی رکابزنان زن و مرد کشورمان بود.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظره ای رویائی و کمیاب از کوهستان رنگین کمان (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • منظره ای رویائی و کمیاب از کوهستان رنگین کمان (عکس)
  • برگزاری آخرین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان
  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • برگزاری جشنواره «دستپخت دخترانه» در لرستان
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده فقط با حضور بانوان
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • خاطره بازی با معلمان کوهستان