Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@20:43:34 GMT

این میوه‌ها را حتما با پوست بخورید

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۰۷۳۲

این میوه‌ها را حتما با پوست بخورید

پوست برخی میوه‌ها و سبزی‌جات سرشار از مواد مغذی است و نباید گرفته شود. از آنجایی که پوست برخی مواد خوراکی حاوی مقادیر بالای مواد مغذی است.

سرویس سبک زندگی فردا: در دنیا می‌توان خوردنی‌های بسیار پرخاصیت و مفیدی را پیدا کرد که از همه لحاظ برای بدن کاربرد دارند و انرژی رسان خوبی برای بدن هستند. برخی از خوردنی‌ها پوست پرخاصیتی هم دارند و البته پوست شان نادیده گرفته می‌شود، اما باید بگوییم که در پوست بعضی خوردنی‌ها خواص فوق العاده‌ای وجود دارد که خیلی‌ها از این خواص خبر ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در ادامه این مطلب را به نقل از آشپزباشی بخوانید.
پوست فوق العاده

به گفته کارشناسان تغذیه، پوست برخی میوه‌ها و سبزی‌جات سرشار از مواد مغذی است و نباید گرفته شود. از آنجایی که پوست برخی مواد خوراکی حاوی مقادیر بالای مواد مغذی است، نباید پوست کنده شود که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.سیب

پوست سیب سرشار از پکتین فیبری محلول است. پکتین به کاهش سطح کلسترول بد کمک کرده و سطح قند خون را ثابت نگه می‌دارد.انگور

پوست انگور حاوی فیتوشیمیایی‌های مفید برای سلامت قلب است.سیب زمینی

پوست سیب زمینی بیش از گوشت آن حاوی آهن، فیبر و فولات است. در حقیت پوست سیب زمینی ۵ تا ۱۰ برابر گوشت آن آنتی اکسیدان دارد.خیار

با خوردن خیار با پوست در حقیقت میزان مصرف کلسیم، فسفر، منیزیم، پتاسیم، ویتامین A. و ویتامین K. را افزایش خواهید داد.بادمجان

پوست بادمجان سرشار از آنتی‌اکسیدان ناسیونین (Nasunin) است که بسیار برای حفظ سلامت بافت مغز مهم و ضروری است. ناسیونین نوعی فلاوونوئید است و اگر شما آن را بخورید کمتر در معرض اضافه وزن قرار می‌گیرید.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم) چه زمانی باید از کاهش وزن‌ تان بترسید؟ (فیلم) ۳۴ مورد از خواص نارگیل برای سلامت بدن (فیلم)

دیگر خبرها

  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • نوشیدنی‌های سرشار از آهن
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • اگر قصد باروری دارید این خوراکی‌ها را حتما بخورید
  • آب نمی‌خورید؟؛ این ۸ سبزی را بخورید