Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:10:23 GMT

سفر ۷۲ گردشگر خارجی با عقاب طلایی به یزد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۱۰۳۵

سفر ۷۲ گردشگر خارجی با عقاب طلایی به یزد

یزد ـ مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد با اشاره به راه اندازی قطار گردشگری عقاب طلایی در کشورهای مختلف گفت: امسال طی دو مرحله ۷۲ گردشگر از این طریق وارد یزد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه دانش ‌یزدی در حاشیه برنامه سفر دومین قطار گردشگری عقاب طلایی به یزد اظهار داشت: در سال جاری دو مرحله قطار گردشگری وارد استان یزد شد که دو قطار در مجموع ۷۲ گردشگر به همراه آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله نخست ۴۷ گردشگر خارجی و این بار ۲۵ گردشگر خارجی به استان یزد سفر کرده اند.

دانش یزدی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ ریزی انجام شده، این گردشگران از مسجد جامع یزد، باغ دولت‌آباد، آتشکده و دخمه زرتشتیان بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه یزد یکی از اضلاع مثلث گردشگری ایران است، عنوان کرد: یزد، اصفهان و شیراز مقصد اصلی سفرهای این گردشگران به شمار می‌رود.

به گزارش مهر، قطار گردشگری که دیروز به یزد سفر کرده است، با ورود از مرز سرخس به ایران، از جاذبه‌های گردشگری شهرهای مشهد، کرمان و یزد بازدید کرده‌اند و بعد از یزد نیز به شهرهای اصفهان، شیراز، سعادت‌شهر، شوش، کاشان، اراک و تهران سفر خواهند کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شکار جالب ماهی درنده (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خونسردی عجیب مرد هندی هنگام شکار مار کبرا با بطری (فیلم) صحنه دردناک برای یک عقاب / واکنش عقاب ماده را ببینید شکار موش کور توسط گرگ (فیلم)

دیگر خبرها

  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • لحظه شکار جالب ماهی درنده (فیلم)
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند