Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوان: مسعود ده‌نمکی در شبکه افق از رویکرد فرهادی در همراهی با ظلم جهانی و دل‌سوزاندن برای گورخواب‌های وطنی انتقاد کرد.

ده‌نمکی با اشاره به یادداشت فرهادی درباره گورخواب‌ها، رویکرد او را در قبال مسائل اجتماعی خنده‌دار خواند و گفت: «خنده‌دار است کسی با پول جریان سرمایه‌داری فیلم بسازد و برای جشنواره‌های خارجی ارسال کند و بعدش برای گورخواب‌ها پیام بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خنده‌دار است که با پول دختر پادشاه قطر فیلم بسازی و در برابر مسلمان‌کشی و مردم‌کشی سکوت بکنی و در جاهایی که باید به نفع آنها حرف بزنی پز روشنفکری بگیری و در مصاحبه با روزنامه اسرائیلی بگویی که من از دولت‌ها قطع امید کردم و به ملت‌ها فکر می‌کنم.»

او در ادامه صحبت‌هایش خطاب به کارگردان «فروشنده» گفته است: «آقای فرهادی، شما چطور گورخواب‌های مملکت خودت را می‌بینی، اما وقتی پایت را آن‌طرف می‌گذاری، مسلمان‌کشی و آدمکشی زیر چرخ تانک‌ها را نمی‌بینی؟ چطور به جای آن پیام دوپهلو درباره گورخواب‌ها، از بی‌عدالتی و ظلم در سطح جهان نمی‌گویی؟» ده‌نمکی در پایان رویکرد فرهادی در قبال مسائل مختلف را به جایگاه بین‌المللی این کارگردان بی‌ربط ندانست: «چرا؟ چون اگر از ظلم در جهان بگویی آن وقت آنها تو را نمی‌خواهند.»

برخی با رد سخنان ده‌نمکی به این اشاره کرده‌اند که اصغر فرهادی به جز یادداشتی که درباره گورخواب‌ها منتشر کرده بود، فعالیت‌های اجتماعی دیگری نیز داشته است که از جمله آنها می‌توان به اهدای خون برای مردم غزه اشاره کرد. پیش از این و در سال 90 این دو کارگردان به واسطه همزمانی فیلم‌هایشان در اکران نوروزی مقابل هم قرار گرفته بودند. عده‌ای در فضای مجازی با ایجاد کمپین از مردم خواسته بودند تا «اخراجی‌های2‌» را تحریم کنند و به دیدن فیلم «جدایی نادر از سیمین» بروند. اقدامی که البته با شکست مواجه شد و فیلم «اخراجی‌های‌2» در گیشه با استقبال مخاطبان مواجه شد.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!

رئیس مرکز مطالعات اسلامی دانشگاه شیکاگو در پاسخ به دروغ پردازی‌های مجری بی بی سی علیه انتفاضه دانشجویی در آمریکا گفت: در دانشگاه شیکاگو شعار یهودی ستیزانه‌ای نشنیده‌ام، به نظر من این ادعا، ادعای خیلی مضحکی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • انتقاد یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است