Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان از تشکیل ۲۸ کمیته برگزاری کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان خبرداد و گفت: تاکنون ۳۰ جلد کتاب در حوزه شهدای پیشمرگ مسلمان کرد نوشته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید آزادی پورامروز چهارشنبه در مجمع عمومی فوق العاده شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزارشد، با اشاره به اینکه کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان در سال ۹۷ برگزارمی شود، گفت: به عنوان یکی از مسائل مورد نیاز کشور باید به طور مستمر به برگزاری چنین کنگره هایی در راستای زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بخش های از سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در ارتباط با شهدا اشاره وعنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند ما برای درک کامل ارزش و راه شهیدان فاصله طولانی باید بپیماییم، خون شهیدان انقلاب و اسلام را بیمه کرده و خون شهیدان برای ابد درس مقاومت به جهانیان داده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هم خطاب به برگزارکنندگان کنگره های شهدا فرمودند شما که این کار بزرگ را متقبل شدید مواظب باشید این کار سطحی و سبک گرفته نشود چون این کارها یک بار انجام می شود و باید کامل و خوب انجام گیرد، همیشه تا آنجا که مربوط به شهید می شود بهترین ها را درنظر بگیرید.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان به اهداف برگزاری کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ارائه الگوی عملی از آرمان های شهدا، جمع آوری، تحلیل و سازماندهی آثار باقی مانده شهدا برای بازشناسی ایثارگری و رشادت و شخصیت شهدا از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

آزادی پور اضافه کرد: ۳۰ جلد کتاب در حوزه شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد در استان کردستان تاکنون نوشته شده است و باید در راستای معرفی هرچه بهتر و بیشتر ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان به مردم کارها و اقدامات موثری انجام دهیم.

وی اظهارداشت: برای برگزاری کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان ۲۸ کمیته برنامه ریزی تشکیل دادیم که یکی از آنها کمیته روابط عمومی و رسانه است.

وی بیان کرد: ما از روابط عمومی های ادارات انتظار داریم که فضای عمومی ادارات رابه فضای فرهنگ و ایثار تبدیل کنند و سبک زندگی شهدا را سرمشق و الگو قرار داده و ترویج کننده آن باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: از دیگر مطالبات ما این است که در ورودی هر اداره ای یادمان شهدا مجهز به آثار شهدا نصب شود.

آزادی پور بر برگزاری نشست ها و گردهمایی های بصیرتی با موضوع شهید وشهادت، کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و برگزاری یادواره های شهدا توسط ادارات سطح استان تاکید کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان

 مسؤول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان در جلسه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان درخصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهدا گفت: پیکر پاک ۳ شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده‌اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.


روح‌اله حکیمی‌فردافزود:  مراسم تشییع این شهیدان والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۹:۰۰ صبح از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.


او  اصفهان با بیان اینکه هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده، گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده‌هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان