Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@16:45:51 GMT

دلایل رئیس ستادروحانی برای رای ندادن به او

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۲۳۶۵

دلایل رئیس ستادروحانی برای رای ندادن به او

مردم این‌بار دیگر بواسطه حمایت کسی به کسی رأی نمی‌دهند، این‌بار دنبال کسی هستیم که واقعا پاک دست باشد، واقعا مومن، انقلابی، نه از قماش عصا قورت داده‌های عبا شکلاتی و متکبر. به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛امیرحسین جوانشیر، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در شمال تهران در خرداد 92 در دل‌نوشته ای به بیان دلایل خود در عدم رای مجدد به حسن روحانی پرداخته که در ادامه می‌آید: خیلی دوست داشتم دوباره به شما رأی بدهم، چون خیلی خوش‌پوش و شیک‌ پوش هستید، خیلی خوب و جذاب صحبت می‌کنید و خوب وعده می‌دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس‌جمهوری که روزی برای من محبوب بود ولی امروز بعد از گذشت 4 سال هیچ محبوبیتی باقی نمانده است ... افسوس!!
رئیس‌جمهوری که حتی بعضی‌هایمان در ستادش شب و روز گذراندیم، با همه وجود، تکرار می‌کنم، با همه وجود برایش دویدیم تا رئیس‌جمهور شود و به اختلاس‌ها پایان دهد، به انحراف پایان دهد، نوار بیکاری را قطع کند و نان را به سفره ما برگرداند!
روزی بعضی‌ها حساب می‌کردن اگر خاتمی‌ها و هاشمی‌ها و... از کسی حمایت کنند یعنی او بهترین است، اما امروز قاطعانه عرض می‌کنم که آنها هم اشتباه می‌کنند، نه یکبار، چندین‌بار دیده‌ایم که اشتباه می‌کنند!
تقریبا هرکسی که از کسی تاکنون حمایت کرده در نهایت ثابت شده که اشتباه می‌کند!
اما مردم این‌بار دیگر بواسطه حمایت کسی به کسی رأی نمی‌دهند، این‌بار دنبال کسی هستیم که واقعا پاک دست باشد، واقعا مومن، انقلابی، نه از قماش عصا قورت داده‌های عبا شکلاتی و متکبر، از آنها که هم در انقلاب نقش داشتند، هم در جنگ و هم در امور کشور!
آنها که آقازاده‌پرور نیستند، آنها که فامیل‌هایشان جلوی مردم پا دراز نمی‌کنند! آنها که کلیدشان نه در روی کاغذ، بلکه در سفره من و مردم، قفل‌ها را باز کند!
من دیگر در ستاد آن کسی که بعد از انتخابات مردم را فراموش کند، کار نمی‌کنم! به کسی رأی نمی‌دهیم که هزینه مسواکش برای سفر به استان کنار دستی پایتخت ٦٥٠ هزار تومان بشود!
به کسی رأی نمی‌دهیم که برای پوشاندن اشتباهاتش نظیر حقوق های نجومی و ... با دیگران معامله کند!
به کسی رأی می‌دهیم که اگر یک کار خوب کرد، به دنبال دومی و سومی باشد، نه اینکه روی موج یک کار خوب که خوب هم از آب درنیامد، سواری کند و ٤ سال یک ملت را بازی دهد، هم ستادی‌های عزیز و اعتدالی ، هموطن های نازنینم، اعتراف می‌کنم من اشتباه کردم، یا بهتر بگویم، فریب خوردم، مانند همه شما من به خوشگلی رئیس جمهورمان، به وعده های رویایی اش، به اعتماد تائید و تکرار بعضی رجال، گول خوردم، اما این‌بار دیگر فریب نخواهم خورد، شما هم حواستان را بیشتر جمع کنید، تا مدیون ملت‌تان، خانواده‌تان، رهبرتان و شهدا نشوید.
کسی این را نوشته که با عشق برای روحانی کار کرده، اما بعد از انتخابات چیزی جز خیانت و اختلاس و ویژه‌خواری و رانت‌خواری و بی‌عدالتی ندیده! تا کی باید شاهد اختلاس‌هایی مانند: صندوق فرهنگیان و بانک دی و حقوق های نجومی و .. باشیم ؟
این درد دل جوانی است که 4 سال عذاب وجدان تحمل کرده و مشاهداتش فقط خیانت دیده، کسانی که هزینه ادامه تحصیل فرزندانشان را با از خود گذشتگی تأمین می‌کنند، کسی که درد دل راننده تاکسی، نانوا، مدیر، معلم، کارگر، تحصیل کرده و نکرده را از کف جامعه شنیده، اینجا ایران، صدای ملت شریف و با حیای ایران است.
آقای رئیس‌جمهور از اول انقلاب تا امروز در مسندهای مختلف بودید و حق دارید که درد و رنج ما را ندانید، چون همیشه با محافظ جا به جا می‌شوید، از خط بی آر تی می‌روید، مترو را فقط روز هوای پاک برایتان خالی می‌کنند تا نمایشی سوار شوید، پراید و پژو را سفارشی ساز فقط برای تیزر انتخاباتتان سوار می‌شوید، نه مرغ می‌خرید، نه گوشت و حتی نه نان، فقط میل می‌فرمایید، واقعا حق دارید که درد ما را نشناسید، وزرایتان هم که نگو، یکی صاحب ٢٠ شرکت، یکی سرمایه دار، یکی فرهنگی آمریکایی و یکی هم با پورشه مجلس می‌رود و رأی اعتماد میگیرد! دولتتان حق دارد که بی خبر باشد.
در آخر از همه دوستان و همسنگران و تمام جوانان متعهد و متخصص می‌خواهم که با چشم‌ باز در سال جدید خطای استراتژیک خرداد 92 را دیگر تکرار نکنیم و با انتخابی آگاهانه و موشکافانه کشور را از وضعیت موجود نجات دهیم. انشاء الله

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست. اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.   منبع: انتخاب tags # حسن روحانی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش