Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند-دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۳۰ نفر اعضای هیات نظارت مرکز وشهرستان‌های خراسان جنوبی هستند گفت: دبیرخانه هیات‌های نظارت بر انتخابات در ۱۱شهرستان و۲۵ بخش خراسان جنوبی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، محمدرضا غیرتی ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا بر عهده مجلس شورای اسلامی است که در این راستا مجلس هیات‌های عالی نظارت در استانها را تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هر استان با حضور۳ نماینده استانی اعضای هیات عالی نظارت برانتخابات استان‌ها تشکیل شده که در استان خراسان جنوبی فرهاد فلاحتی به عنوان رئیس هیات، نظر افضلی ومحمد رضا امیر حسنخانی اعضای این هیات هستندواعضای دبیر خانه هیات‌های نظارت شهرستانها، مراکز استانی تشکیل شده است.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستای خراسان جنوبی گفت:دبیرخانه هیات‌های نظارت بر انتخابات در ۱۱شهرستان و۲۵ بخش خراسان جنوبی تشکیل شده است واین هیاتها وظیفه خود می‌دانند تا فارغ ازتمایلات حزبی، سیاسی به اصل انتخابات بپردازند.

غیرتی افزود:نظارت کیفی برای ما مهم ترین اصل است ونظارت کیفی بر محورقانون باید باشد زیرا اگر قانون رعایت شود هیچ تشکلی در روند اجرایی دچارمشکل نخواهد شدو اجازه نخواهد داد در هیات‌های نظارت نظر خاصی نفوذ کند.

وی با بیان اینکه همه ما بر این باور هستیم که افرادی وارد صحنه انتخابات شوراهای شهر وروستا شدند با نیت خدمت به مردم است، اظهار داشت: افرادی که وارد صحنه انتخابات شدند برای خدمت به نظام ومردم بوده وآنها احساس تکلیف کردند ووارد صحنه رقابت شدند ما هم وظیفه داریم دراین راستا قانونمند عمل کنیم.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا خراسان جنوبی گفت:هیات‌های نظارت شهرستانها واستان کار تجدید نظر را برعهده دارند واگر در بین نامزدها کسی رد صلاحیت شد هیات‌های شهرستانی رسیدگی می‌کنند واگر کسی از بین نامزدهای شهرستانای رد صلاحیت شد، مرجع رسیدی هیات نظارت استان است.

غیرتی افزود: تلاش می‌شود تا بودن حب وبغض با در نظر گرفتن خدا موارد احتمالی رد صلاحیت رسیدگی تا مدیون خدا وخلق خدا نباشیم واز ۲۵ فروردین ماه کار هیات‌های نظارت وبررسی صلاحیتها آغاز وپرونده‌ها در مجموعه ها مورد نظارت قرار می‌گیرد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟