Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-03-29@01:53:36 GMT

برنده جایزه پیانوی باربد در شهر لندن نواخت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۲۶۴۵

به گزارش بولتن نیوز، لیلا رمضان پیانیست و مدیر هنری جایزه بین المللی پیانوی باربد که سالهاست در سوئیس زندگی می کند با اعلام این خبر افزود: «پس از برگزاری جشنواره پیانوی باربد که داوری مرحله نهایی آن بر عهده بنده و پیانیست فرانسوی، کریستف بوکودجیان قرار داشت، آوازه استعدادهای جوان ایرانی برگزیده جشنواره باربد به سرعت در بین استادان خارجی مطرح شد و با توجه به اینکه در فرانسه تحصیل کرده و در سویس زندگی می کنم، با برخی از این استادان آشنایی دارم که آنها پس از مطلع شدن از فستیوال پیانوی باربد علاقمندی خود را به همکاری با این فستیوال و پیانیست های جوان ایرانی اعلام داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای مارک استفنسون، رهبر ارکستر انگلیسی که پیشتر به ایران نیز سفر کرده بود و با علی رهبری، رهبر ارکستر بین المللی ایران آشنایی داشت از من خواست تا نمونه کار نوازندگان برگزیده فستیوال باربد را ببینید و پس از آن، اشتیاق خود را به همکاری با اشکان لایق ابراز داشت و البته در این راه به نحو احسن همکاری را با سفارت انگلستان برای فوریت بخشیدن به تحقق این امر انجام داد. در نتیجه اشکان لایق در اولین اجرای بین الملی خود در شهر لندن روی سن رفت.»
مدیر هنری جایزه پیانوی باربد ضمنا اعلام کرد که در پی این سفر به همراه مارک استفنسون، رهبر ارکستر به نام انگلیسی و برگزیده جایزه باربد، اشکان لایق، بازدیدی از دانشگاه معتبر رویال کاج موسیقی لندن انجام شده که فرصتی فراهم آورد تا صحبتهایی پیرامون برقرار کردن تسهیلاتی برای ادامه تحصیل پیانیست های برگزیده ایران در این مراکز توسط لیلا رمضان و مارک استفنسون انجام شود.
اولین دوره جایزه بین المللی پیانوی باربد دی ماه سال گذشته در شهر شیراز به همت محمد ملازم و کارخانه پیانوی باربد و با مدیریت اجرایی محسن خباز برگزار شد که در مرحله نهایی برای رعایت هر چه بیشتر موارد قضاوتی، از داوران خارجی بهره برد که سرانجام در دو گروه سنی الف و ب، دو برگزیده خود را معرفی کرد که اشکان لایق نفر برگزیده گروه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال این مسابقه بود.
جشنواره پیانوی باربد فستیوالی رقابتی است که با حمایت بخش خصوصی انحصارا بر روی نوازندگی پیانو تمرکز دارد و سال گذشته اولین دوره آن برگزار شد و با انتشار فراخوان، علاقمندان را به شرکت در این مسابقه چند مرحله ای دعوت نمود. ضمنا مرحله نهایی داوری این فستیوال بر عهده پیانیست ها و استادان خارجی قرار داشت.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمایت مردم انگلیس از آرمان فلسطین

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، همراه با ده‌ها نقطه در شهر‌های مختلف انگلیس، حامیان ملت فلسطین و مخالفان رژیم صیهونیستی در اجتماع غرب لندن حمایت از رژیم صهیونیستی را مشارکت در نسل کشی فلسطیینان دانستند و توقف فوری جنگ و پایان دادن به اشغال سرزمین فلسطینیان را فریاد زدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

یک شهروند انگلیسی حاضر در تظاهرات ضد صهیونیستی در لندن می‌گوید:آنچه در غزه می‌گذرد کاملا غیر انسانی است. سوخت، آب، برق و ارتباطات مردم غزه قطع شده و آنان همچنان با حمایت دولت‌های غربی بمباران و کشته می‌شوند.

یک فعال مدنی در انگلیس با محکوم کردن حمایت برخی دولت‌ها از رژیم اسراییل در این باره می‌گوید: فلسطینیان زیر اشغال نظامی به سر می‌برند. این اقدمات بخشی از برنامه نسل کشی فلسطینیان به دست اسراییل است و ما برای حمایت از مردم فلسطین به تظاهرات خود ادامه می‌دهیم و آتش بس در غزه را خواستاریم.

در این تجمعات والدین به همراه کودکان خود سکوت در برابر کشتار کودکان فلسطینی را محکوم کردند و آن را ننگی ماندگار بر پیشانی حامیان رژیم صیهونیستی دانستند.

برغم حمایت‌های همه جانیه دولت‌های غربی به ویژه آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی و ایجاد محدودیت برای حامیان فلسطین، مسلمان، مسیحی، یهودی، بودایی، هندو و دیگران در تظاهرات ضد صیهونیستی یکصدا خود را فلسطینی می‌نامند و بر ضرورت تحقق آرمان فلسطین تاکید می‌کنند.

اظهارات:
۱ – شهروند انگلیسی
۲ – فعال مدنی در انگلیس


دیگر خبرها

  • افتخاری دیگر برای شهرستان ابرکوه
  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • لندن: باختن جنگ از پوتین غیرقابل‌تصور است
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • خیابان سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، «خیابان نسل‌کشی» نام‌گذاری شد
  • آسانژ دادگاه تجدیدنظر را برد
  • تداوم حمایت مردم انگلیس از آرمان فلسطین