Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دولتی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد:براساس نقشه‌های پیشیابی هواشناسیبا کاهش محسوس فشار هوا در سطحزمین در روزهای آینده وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک در استان رخ خواهد داد و این سامانه استان اردبیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه وزش باداز آغاز هفته جاری در استان اردبیل حاکم بوده و به ویژه در شهرستان مشگین‌شهر با سرعت وزش 108 کیلومتر بر ساعت شاهد بیشترین شدت وزش‌ها بودیم،تصریح کرد: پدیده وزش بادهای جنوبی تا غربی از اواخر روز پنجشنبه در استان آغاز و اوج شدت وزش‌ها روز جمعه به ویژه در حوالی ظهر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان اردبیلبا اشاره به سرعت وزش باد بیان کرد: سرعت وزش باد اغلب 36 تا 70 کیلومتر بر ساعت خواهد بود اما در برخی مواقع حتی وزش باد با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و بیشتر هم انتظار می‌رود.

دولتی‌مهر گفت: این سامانه و وزش باد اغلب مناطق استان به ویژه در شهرستانهای اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی، نیر، نمین و سرعین رخ می‌دهد اما در شهرستانهای بیله‌سوار، پارس‌آباد، خلخال و کوثر با شدت کمتر این وزشها انتظار می‌رود.

وی افزود: با توجه به شدت وزش باد در استان احتمال وقوع خسارات جزئی به تاسیسات برون‌شهری و روستایی در برخی مناطق که سرعت وزش باد در آنها بالا خواهد بود وجود داشته و ضروری است تا مسئولان مربوطه و مردم در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر

سعید زاهدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای پروژه ملی فیبر نوری کسب و کارها در سال جاری به قوت خود باقی است و با سرعت و جدیت انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر خبر داد و اضافه کرد: از این میزان اجرای فیبر نوری ۱۹ کیلومتر سهم آستانه اشرفیه و ۱۶ کیلومتر سهم بندر کیاشهر است.

زاهدی با اشاره به نقش مهم مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌ها در اجرای فیبر نوری بیان کرد: در گام نخست تدوین نقشه‌های شهری برای توسعه پروژه فیبر نوری در کلیه شهرهای گیلان صورت گرفت.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی به تعهدات از سوی پیمانکار افزود: پس از اتمام پروژه فیبر نوری عملیات بازسازی و آسفالت معابر زخمی شهر انجام می‌شود.

مدیرکل اطلاعات و فناوری ارتباطات گیلان با اشاره به مزایای اجرای فیبر نوری بیان کرد: اجرای فیبر نوری افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت را به همراه دارد.

به گفته زاهدی، کابل‌های مسی منجر به اُفت سرعت شده و کیفیت پهنای باند را کاهش می‌دهد این در حالی که فیبر نوری هم سرعت بالاتر و کیفیت بهتری دارد.

کد خبر 6087974

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟