Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون اداره کل تعاون روستایی ، معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز مراسم تودیع و معارفه رییس سابق و جدید تعاونی روستایی شهرستان نی ریز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نبض نی ریز؛ مراسم تودیع و معارفه رییس سابق و جدید تعاونی روستایی شهرستان نی ریز با حضور معاون اداره کل تعاون روستایی ، معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید احمداحمدی زاده معاون اداری مالی سازمان تعاون روستایی استان فارس درمراسم تودیع و معارفه رییس سابق و جدید تعاونی روستایی شهرستان نی ریز با اشاره به جایگاه مجموعه تعاون روستایی در بخش کشاورزی گفت: متولی بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی است و تعاون روستایی به عنوان یکی از مهمترین زیر مجموعه ی این وزارتخانه نقش مهمی در پیشبرد اهداف عالی و تحقق سیاست های بخش کشاورزی دارد.

وی افزود: توفیقاتی که در بخش کشاورزی محقق شده به خصوص در حوزه ی خودکفایی گندم نشانه ی عملکرد مطلوب دولت در بخش کشاورزی است و لازم است تا این توفیقات به ویژه در آستانه ی انتخابات ، گسترده تر و مشخص تر به اطلاع مردم رسانده شود.

احمدی زاده ادامه داد: سیاست های مدیریت منابع آب در هر شرایطی باید ادامه داشته باشد و اگر چه ما اخیرا شاهد بارش های مطلوبی در سطح استان بودیم ولی مصرف بهینه ی آب و صرفه جویی باید یک سیاست دائمی باشد تا از حداقل امکانات ، حد اکثر بهره را ببریم .

وی همچنین گفت: با برنامه ریزی باید معضلات و مشکلات موجود در بخش، به خصوص بحث عرضه و تقاضا را رفع کرد و نهادینه شدن الگوی کشت و قانونمند کردن آن که البته در مجلس و با وضع قانون الگوی کشت میسر خواهد شد را دنبال کرد.

در ادامه ی جلسه کرمی معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز ، کاظم موسوی معاون آموزش نظام بهره برداری و توسعه تشکل های این سازمان و مختار نگهداری سرپرست جدید تعاون روستایی شهرستان نی ریز هر کدام جداگانه مطالبی بیان کردند .

در پایان از خدمات 18 ماهه سید کاظم موسوی رییس سابق اداره ی تعاون روستایی شهرستان نی ریز قدردانی و مختار نگهداری به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی و منصوب شد .

گفتنی است: مسئولان و نمایندگان اتحادیه های تعاونی روستایی ،‌نظام صنفی ، شرکت باغداران ، شرکت تعاونی زنان شهرستان نی ریز نیز در این مراسم حضور داشتند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع میوه شب عید در قزوین

مدیر تعاون روستایی استان قزوین از آغاز توزیع میوه شب عید در ۶۴ غرفه در سطح استان تا ۲۹ اسفند خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، شهرام رحمانی در خصوص وضعیت توزیع میوه شب عید، اظهار داشت: سهمیه کامل سیب و پرتقال جهت تنظیم بازار میوه شب عید استان قزوین ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: نظارت مستمر فنی در مراحل سورت، بارگیری، حمل و ذخیره‌سازی میوه با بهره‌گیری از تجارب سال‌های گذشته صورت گرفته است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین  بیان کرد: تامین و ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان قزوین توسط مباشر بخش خصوصی «اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان قزوین» انجام شده و نظارت برعهده کمیته راهبری است.

رحمانی با اشاره به اینکه به اندازه کافی میوه ذخیره شده و مردم نگران نباشند، اعلام کرد: توزیع میوه شب عید در 64 غرفه در سطح استان تا 29 اسفند صورت می‌گیرد.

وی خاظرنشان کرد: قیمت میوه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و بررسی قیمت‌ها توسط کارشناسان ذی‌ربط در سطح بازار و پس از تایید در کمیته راهبری تعیین شده است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین در پایان، گفت: سیب به قیمت 33 هزار تومان و پرتقال به قیمت 20 هزار تومان در این غرفه‌ها عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تودیع و معارفه ننه سرما و عمو نوروز در نی‌ریز فارس
  • حمایت بیشتر از فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری در سال جدید
  • توزیع ۴۲۵ تن میوه شب عید در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار شب عید اعلام شد
  • برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران
  • مراسم معارفه مدیر جدید مجتمع مس سونگون برگزار شد
  • آیین تودیع و معارفه مدیران عامل دو شرکت مترو برگزار شد
  • شروع توزیع میوه شب عید در کردستان + قیمت
  • توزیع میوه شب عید در قزوین
  • لزوم هدایت تعاونی‌ها برای بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ای بانک توسعه تعاون