Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:12:22 GMT

دانش آموزان مستعد قشمی جذب مراکز علمی منطقه آزاد می شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۳۴۶۰

دانش آموزان مستعد قشمی جذب مراکز علمی منطقه آزاد می شوند

مدیر مرکز بین المللی رشد منطقه آزاد قشم گفت: در تعامل با آموزش و پرورش و در راستای رشد و پرورش استعداد ها و نخبه پروری، دانش آموزان مستعد این جزیره از ظرفیت مراکز علمی منطقه آزاد بهرمند می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازهرمز؛سیده مهدیه فلاحی،مدیر مرکز بین المللی رشد منطقه آزاد قشم در بازدید از هنرستان های دخترانه قشم، گفت: قشم به علت دارا بودن ظرفیت های علمی بسیار بالا، نیازمند آن است که با برنامه ریزی مستمر، این استعدادها به مرحله شکوفایی پرورش برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستاوردهای دانش آموزان دو هنرستان فروغ اندیشه و سپیده کاشانی بسیار چشم نواز و زیبا بوده و از نبوغ و استعداد های بسیار خوب دانش آموزان قشمی حکایت دارد.

فلاحی فعالیت مرکز بین المللی رشد منطقه آزاد قشم را در راستای اهداف آموزش وپرورش خواند و اظهار کرد: این مرکز با در اختیار داشتن فضا و امکانات علمی و آزمایشگاهی و همچنین نیروی انسانی ماهر به دنبال شناسایی، جذب و پرورش استعداد های موجود در این جزیره است.

مدیر مرکز بین المللی رشد منطقه آزاد قشم بیان کرد: همکاری این مرکز با آموزش وپرورش می تواند نقطه عطفی در راستای نخبه پروری در مدارس این جزیره باشد.

بهرام پوراشرف، مدیر آموزش وپرورش شهرستان قشم با تقدیر از دید دلسوزانه مدیریت سازمان منطقه آزاد نسبت به رشد و جهش علمی در این جزیره، تصریح کرد: مرکز بین المللی رشد با در اختیار قرار دادن موجود خود برای استقرار پژوهش سرای دانش آموزی، نشان داده است که به دنبال پیشرفت علمی و پرورشی دانش آموزان مستعد این جزیره است.

پور اشرف خاطرنشان کرد: در تفاهم نامه با مرکز بین المللی رشد، تمام ظرفیت های علمی و تجهیزاتی اعم از فضا، آزمایشگاه، اساتید مجرب و وسایل کمک آموزشی مرکز رشد در مسیر بالندگی و رشد استعداد های دانش اموزی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید