Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران با همکاری نماینده انحصاری انجمن حرفه‌ای بین‌المللی مدیریت فرایند کسب‌وکار (ABPMP) در ایران اقدام به طراحی فرایندهای کاری این مرکز می‌کند.

به گزارش ایسنا،‌ دکتر سید علی اصغر بهشتی شیرازی، مدیر مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران در نشستبادکتر مهرداد آقا محمدعلی کرمانی، مدیر نماینده انحصاری انجمن حرفه‌ای بین‌المللی مدیریت فرآیند کسب‌وکار در ایراناظهار کرد: در راستای توسعه و ارتقای فعالیت‌های مرکز مذکور به زودی فرایندهای پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر امور این مرکز توسط این واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایرانبه صورت علمی طراحی و پیاده‌سازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، نماینده انحصاری انجمن حرفه‌ای بین‌المللی مدیریت فرایند کسب‌وکار در ایران بعنوان یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران، به منظور یاری رساندن به مدیران کسب‌وکارهای فعال در بخش دولتی و خصوصی، از طریق ارائه خدمات مشاوره‌ای بر پایه استانداردهای به روز جهانی، در جهت بهبود زیرساخت‌های نظام اداری کشور گام برمی‌دارد.

این شرکت که توسط جمعی از دانش‌آموختگان و کارآفرینان دانشگاه علم و صنعت ایران تشکیل شده است، به عنوان نماینده انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرایند، با پشتوانه سرمایه انسانی به عنوان با ارزش‌ترین منبع برای رشد، در فعالیت‌هایی که به پیشبرد عملکرد مدیریت فرایند کسب‌وکار منجر می‌شوند، مشارکت داشته و پیکره متداول دانش این حوزه را ترویج می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه سوسیس مرغ (سالامی) توسط آشپز آلمانی (فیلم) طرز پخت نان بربری به شیوه افغان ها (فیلم) آموزش گلاب گیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند