Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صداوسیما با بیان اینکه رویکرد شبکه های استانی انتخابت شوراهاست، گفت: حجم برنامه های ما در ایام انتخابات شورای شهر و روستا بیشتر خواهد شد در این راستا نیز تدارک وسیعی دیده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازپاسرو؛بهرام عبدلحسینی مدیرکل صداوسیما گلستان درگفت وگو با این پایگاه خبری در خصوص رویکرد صدا و سیما در ایام انتخابات شوراها گفت: حدود یک ماه گذشته دوره ی تبلیغی ما شروع شده است و صدا و سیما برای سه دوره تبلیغی، تبیینی و تهییجی برنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز برنامه های تهییجی انتخاباتی صدا و سیمای گلستان از اواسط اردیبهشت

وی با اعلام این خبر که درهمه ی برنامه ها تقریبا آیتم های کوتاه انتخاباتی را خواهیم داشت، افزود: از نیمه اردیبهشت برنامه های تهییجی صدا و سیمای استان آغاز می شود و حجم برنامه های ما درآن ایام بیشتر خواهد شد.

مدیرکل صداوسیما درخصوص برنامه های این اداره درایام انتخابات اذعان داشت: صدا و سیمای استان گلستان برنامه های وسیعی را برای ایام انتخابات با رویکرد انتخابات شوراها تدارک دیده است که امیدواریم این برنامه ها مورد توجه و پسند مردم عزیز استان سرسبز گلستان قرار بگیرد.

عبدلحسینی تصریح کرد: از هفته ی گذشته برنامه ای باهمکاری همه ی اقوام در حال ضبط است که درهمه ی شهرهای استان فیلم برداری خواهد شد.

التزام به اصل نظام و انقلاب از شاخصه های بلامنازع کاندیداهاست

وی در بخش دیگر سخنانش به شاخصه های کاندیداهای اصلح اشاره کرد و در این باره گفت: شاخص های کاندیداها را قانون مشخص کرده است و هرکاندیدی از شاخص ها رد شده باشد طبق قانون بوده است، بی شک کسانی که قصد کاندیدا شدن در این نظام و طبق این قانون را دارند باید اصل نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی را قبول داشته باشند.

همه باید از تجربه انتخابات گذشته استفاده کنیم

مدیرکل صدا و سیمای گلستان درپایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت کشور و شهرخودمان است با توجه به این هدف مهم همه ما موظف هستیم از تجربه انتخابات گذشته بهره ببریم و کاندیداها نیز موظف هستند به قانون تمکین کنند.

انتهای پیام/صا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کاظم دستگردی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون شطرنج ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از کاندیدا‌ها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند.

دبیر فدراسیون شطرنج تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوایل تیرماه مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابایی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. کمال جوانمرد
۶. علیرضا خسروی
۷. شهریار رحمانی اصل
۸. وحیده صوابیه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حمید گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

گفتنی است؛ ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • دور دوم انتخابات در گنبدکاووس، پروژه همه استان است
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج