Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی: امروز (چهارشنبه) 2 بازی هفته چهارم گروه G لیگ قهرمانان آسیا به صورت همزمان برگزار شد که تیم سوون سامسونگ کره‌جنوبی میزبان ایسترن هنگ‌کنگ بود و به پیروزی پرگل 5 بر صفر دست یافت.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، در دومین بازی این گروه تیم کاوازاکی ژاپن از گوانگژو، قهرمان 2 فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کرد که 2 تیم به تساوی بدون گل بسنده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول رده‌بندی گروه G تیم سوون سامسونگ کره‌جنوبی با 8 امتیاز صدرنشین است و گوانگژوی 6 امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد. تیم‌های کاوازاکی ژاپن و ایسترن هنگ‌کنگ نیز به ترتیب با امتیازهای 4 و 1 رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

در آخرین بازی هفته چهارم گروه‌های هشت‌گانه لیگ قهرمانان آسیا امروز در گروه E تیم موانگتانگ یونایتد تایلند به مصاف اولسان هیوندایی کره‌جنوبی می‌رود.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا