Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@07:48:40 GMT

کارخانه سیمان خرم آباد تعیین تکلیف می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۴۱۸۱

کارخانه سیمان خرم آباد تعیین تکلیف می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،محمد رضا ملکشاهی راددر گفتگوی اختصاصی با برنا لرستان گفت :کارخانه سیمان خرم آباد یکی از پروژه هایی است که می توانست در جهت اشتغال جوانان خرم آباد تاثیرگذار باشد که بیش از 10 است همچنان معطل تصمیم درست مسئولان است .

وی افزود:کارخانه ای که مجوز ساخت آن در سال 84 صادر و عملیات اجرایی آن در سال 85 آغاز شده که قرار بود این کارخانه تا پایان سال 94 به بهره برداری برسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : یکی از مشکلات در رابطه با تکمیل کارخانه سیمان خرم آباد اختلاف نظر هیئت مدیره کارخانه سیمان با بانک عامل آن یعنی بانک سپه است که در این جلسه مقرر شد خدری مدیرعامل کارخانه سیمان نسبت به افزایش سرمایه خود و دیگر تعهدات عمل کند و مشکل تسهیلات هم در جلسه ای که در هفته آینده با حضور چقازردی مدیرعامل بانک سپه کشور تشکیل می شود مورد حل و فصل قرار گیرد .

یکی از اقدامات ملکشاهی راد نماینده خرم آباد و چگنی در سال 96 تعیین تکلیف کارخانه سیمان خرم آباد است که تکمیل و راه اندازی آن می تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه داشته باشد .

خبرنگار: محمود داودی نژاد

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید

به گزارش قدس آنلاین، در نشست علنی روز سه‌شنبه - ۲۸ فروردین ماه - مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت در مواد ۱۱۵۰ تا ۱۳۴۳ در دستور کار قرار گرفت و این مواد با رای موافق نمایندگان اصلاح شد.

پیش از این و طی ۲ روز گذشته از ماده (۱) تا ماده (۱۱۵۰) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته و تصویب شده بود.

ایرادات در مشارکت تجاری، احکام تفرقه اشخاص حقوقی، توقف نشر آگهی، انسجام شرکت‌ها، الزامی بودن اخذ مجوز از شورای رقابت، تجزیه شرکت‌ها، مجاز بودن ادغام ساده یا مرکب هر یک از شرکت‌ها در یکدیگر، ضرورت موافقت سازمان بورس با ادغام‌ها، تبدیل شرکت‌ها، جرائم مربوط به مدیرعامل و مدیران شرکت‌ها، احکام متفرقه، اداره اموال متوقف، آثار اعلام توقف و اداره اموال متوقف و تشخیص مطالبات از جمله مواردی است که در فصول این لایحه مطرح شده بود که اصلاح شد.

پس از پایان بررسی لایحه تجارت، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب رییس مجلس در این باره گفت: این لایحه در پنج دوره مجلس و حدود ۲۰ سال بلاتکلیف مانده بود ولی به همت نمایندگان مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد.

وی افزود: متن این لایحه غنی و قوی است و حقوقدانان زیادی برای این لایحه کار کردند تا قانون جامع و قوی به تصویب برسد و این لایحه گام موثری در بحث تجارت و تعیین تکلیف شرکت‌ها ایفا خواهد کرد.

ذوالنوری از دولت، کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، معاونت قوانین و نمایندگان مجلس برای همراهی و همکاری در بررسی این لایحه قدردانی و خاطرنشان کرد: امید است این لایحه در مسیر رونق اقتصادی موثر واقع شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است