Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-02@06:05:17 GMT

اجرای سریع احکام قضایی برای مجرمان خشن

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۴۳۸۲

اجرای سریع احکام قضایی برای مجرمان خشن


به گزارش بی‌باک نیوز ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن رحیمی اظهار داشت: سختی‌های کار پلیس بر کسی پوشیده نیست و همه می‌دانند امنیت و آرامشی که امروز در شهرها و جاده‌ها برقرار است نتیجه زحمات و تلاش نیروهای انتظامی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی افزود: سال گذشته تعدادی از نیروهای خدوم نیروی انتظامی استان در اجرای عملیات‌ها و ماموریت‌های خود جانشان را فدا کردند که این نشان دهنده روحیه رزمندگی، ایثارگری و شهادت طلبی در بین نیروهای پلیس است و امیدواریم همه بتوانیم رهروان خوبی برای آنان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان با بیان اینکه پلیس از جایگاه بالایی در بین مردم و نظام برخوردار است، گفت: دستگاه قضایی به راحتی از خون شهدای نیروی انتظامی نمی‌گذرد و عاملان به شهادت رساندن آنان را به سزای اعمال پلیدشان می‌رساند.

وی از برخورد قاطع و مقتدرانه پلیس استان با مجرمان خشن و باندهای مجرمانه در سال 95 تقدیر و بیان کرد: قطعاً عدالت در مورد این افراد که سبب به هم ریختن آرامش مردم هستند، اجرا می‌شود.

رحیمی از رسیدگی سریع به پرونده قضایی مجرمان خشن و نا امن کنندگان جامعه که توسط ماموران پلیس دستگیر می‌شوند خبر داد و تصیریح کرد: احکام قضایی این گونه مجرمان در سال جدید با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد تا درس عبرتی برای دیگر مجرمان شوند.

وی به تعامل دستگاه قضایی و مجموعه فرماندهی انتظامی استان اشاره و خاطر نشان کرد: با تعامل و همکاری خوبی که بین دستگاه قضایی و پلیس استان وجود دارد سال 96 نیز مانند سال‌های گذشته سالی تیره و تاریک برای مجرمان و روشن و امن برای مردم خواهد بود.

رتبه برتر پلیس اصفهان از نظر سلامت اداری

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان گفت: پلیس استان از نظر سلامت اداری رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

مهدی تشکری با اشاره به اینکه سختی‌های کار در نیروی انتظامی قابل مقایسه با هیچ شغلی نیست، اظهار داشت: تامین امنیت مسافران و شهروندان در نوروز و همچنین انتخابات دو ظیفه سنگین نیروی انتظامی به شمار می‌روند، از این رو عملکرد پلیس استان در نوروز امسال بسیار خوب بود و امیدواریم وظیفه امنیت انتخابات را نیز به خوبی پشت سر بگذارد.

وی به ارتقای میزان سلامت اداری کارکنان نیروی انتظامی در بسیاری از شاخص‌ها طی سال 95 نسبت به سال 94 اشاره کرد و افزود: این موضوع نشان دهنده توجه ویژه فرماندهی انتظامی استان به آموزش و آگاه سازی کارکنان خود دارد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان با بیان اینکه در سال 95 بیشترین کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای نیروهای انتظامی برگزار شده است، گفت: برپایی این گونه کلاس‌ها و دوره‌ها در کاهش آسیب‌ها و تهدیدات برای نیروها و مصون سازی آنان و خانواده‌هایشان تاثیر بسیار شایانی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی برخلاف سایر نیروهای مسلح به دلیل ارتباط بیشتری که با مردم و بدنه جامعه دارند وظایف سنگین‌تری نیز برعهده آنان است، خاطر نشان کرد: این افراد باید مراقب رفتار، اعمال و حرکات خود باشند و اجرای قانون را در عین اقتدار همراه با رأفت و مهربانی انجام دهند.

تشکری بروز تخلف را اولویت اول سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان دانست و گفت: بر همین اساس تمامی قضات این سازمان آماده هرگونه تعامل با همه نیروهای مسلح و از جمله نیروی انتظامی در خصوص آموزش و آگاه سازی نیروها در راستای افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای روز افزون عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.


منبع: تسنیم

-----------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون خروج نیروهای پشتیبانی سریع ازمنطقه‌های اشغالی صلحی درکارنیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «عبدالفتاح البرهان» رییس شورای انتقالی حاکمیتی سودان و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور در سخنانی تاکید کرد: تنها در صورتی سودان شاهد صلح خواهد بود که نیروهای پشتیبانی سریع از منطقه‌هایی که به اشغال خود درآورده‌اند خارج شوند و به منطقه‌هایی بروند که مورد پذیرش قرار بگیرند.

رییس شورای انتقالی حاکمیتی سودان در ادامه با اشاره به زمان آغاز روند سیاسی در این کشور افزود: تا زمانی که جنگ در کشور پایان نیابد هیچ‌گونه روند سیاسی وجود نخواهد داشت.

البرهان تاکید کرد: آتش جنگ را کسانی روشن کردند که سلاح به دست گرفتند، افراد بی‌گناه را کشتند و هم‌وطنان ما را از خانه‌هایشان آواره کردند.

وی افزود: ارتش به نبرد و پیشروی تا شهر الجنینه مرکز استان دارفور غربی ادامه خواهد داد.

در بُعد میدانی نیز ارتش سودان حمله‌ای پهپادی را علیه مراکز تجمع نیروهای پشتیبانی سریع در «خارطوم» پایتخت این کشور به انجام رساند.

ارتش سودان اعلام کرد که این حمله شامل برخی شهرک‌های خارطوم چون «الامتداد»، «الصحافات»، «الطایف» و «الجریف غربی» شده است.

همچنین بر اساس اعلام ارتش سودان، این حمله پهپادی تلفاتی مالی و جانی را به نیروهای پشتیبانی سریع وارد کرده است.

گفتنی است از نیمه ماه آوریل سال گذشته میلادی درگیری‌های داخلی در سودان میان ارتش این کشور به فرماندهی ژنرال «عبدالفتاح البرهان» و نیروهای پشتیبانی سریع سودان به فرماندهی «ژنرال محمد حمدان دقلو» (حمیدتی) آغاز شد.

بر اساس آمار اعلامی از سوی سازمان ملل متحد درگیریِ بیش از یک ساله میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان به کشته‌شدن حدود ۱۵ هزار سودانی و آوارگی نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر دیگر انجامیده است.

کد خبر 6094684

دیگر خبرها

  • بدون خروج نیروهای پشتیبانی سریع ازمنطقه‌های اشغالی صلحی درکارنیست
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • ویرانی، آوارگی و فاجعه؛ سودان یک سال پس از جنگ
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد