Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- شهردار محمدیه گفت: با افتتاح پارک ۲۰ هکتاری مهرگان و توسعه فضاهای تفریحی و بوستانها در محدوده مسکن مهر به ارتقاء کیفیت زندگی در این ناحیه کمک شایانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بهزادپور روز چهارشنبه در بازدید نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی از بوستان ۲۰ هکتاری مهرگان اظهارداشت: تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در ناحیه شهری مهرگان با همکاری دستگاههای خدمات رسان در دستور کار است و این روند در سالهای اخیر بخوبی عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با رویکرد بسیار خوبی که در شهرداری و شورای شهر برای تامین خدمات رفاهی مردم وجود دارد با همه مشکلات مالی سعی شده است پروژه هایی که به نشاط و شادابی و رفاه مردم کمک می کند در دستور کار باشد.

شهردار محمدیه یادآورشد: با توجه به وعده هایی که در خصوص بهره برداری سریعتر از بوستان ۲۰ هکتاری مهرگان داده شده بود قراردادی با پیمانکار مربوطه در شهریور منعقد شد و قرار براین شد که این پروژه در بهار امسال به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با مساعدت استاندار محترم، حمایت معاون عمرانی ومدیرکل راه شهرسازی وهمراهی اعضای شورای شهر حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شد که از منابع فروش زمین معادل ۷۰ درصد و۳۰ درصد هم از اعتبارات شهرداری به صورت نقدی تامین شد.

شهردار محمدیه به قابلیت های این پارک هم اشاره کرد و گفت: پارک بهشت مهرگان بزرگترین پارک درون شهری کشور و استان قزوین است که با طراحی خاصی اجرا شده که درحال حاضر از پیشرفت ۹۵ درصدی برخوردار است و امید می رود با این سرعت در شهریور ماه امسال با حضور مسئولان ارشد استان به بهره برداری برسد.

علی کاظمی رئیس شورای شهر محمدیه نیزبا بیان اینکه پارک بهشت هدیه خوب و ارزشمندی از سوی مسئولان به مردم خوب و نجیب مهرگان است.

کاظمی درخصوص گلایه ها و انتقادهایی که درخصوص اجرای این پارک صورت گرفته بیان کرد: برخی می گویند چرا به جای این کار بیمارستان و یا مراکز خدماتی ساخته نمی شود که باید گفت وظیفه شورا و شهرداری ساخت بیمارستان و درمانگاه نیست ولی قانون شورا وشهرداری را موظف کرده که پارک و مراکز تفریحی برای مردم ساخته شود.

وی یادآورشد: البته در خصوص احداث بیمارستان هم گام هایی برداشته شده و زمینی برای این کار واگذار شده که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه اقدام خواهند کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، این سازمان نسبت به رفع مشکل درختان خطر آفرین اقدام کرده است.

مجتبی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش میزان سقوط درختان خشک در شهر اصفهان اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری این کلان‌شهر برای پیشگیری از هرگونه حادثه جانی و مالی در روزهای تعطیل اقدام به ایمن‌سازی خیابان‌ها، حذف و اصلاح درختان خطرآفرین کرده است.

وی افزود: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان نسبت به رفع مشکل درختان خطر آفرین اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: رسالت سازمان پارک‌ها نگهداری از میراث چندین ساله اصفهان است.

حق‌شناس با اشاره به درختان با تاج سنگین بیان کرد: مسئولان تلاش کردند در صورت سلامت درخت برای حفظ آن، تنها شاخه یا دستک‌های خطر آفرین و مزاحم را حذف کنند.

وی خاطرنشان کرد: درختان خشک با سقوط احتمالی روبه‌رو هستند و باید قبل از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو نسبت به رفع خطر آن‌ها اقدام شود؛ درختان مسن نیز که به سن بهره‌برداری رسیده‌اند، در سطح شهر شناسایی شده‌اند و با تأیید کمیسیون حفظ و گسترش، در حال ایمن‌سازی هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: ایمن‌سازی درختان به دلیل خلوت بودن شهر در روزهای تعطیل انجام شده‌است تا به آسانی از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو جلوگیری شود.

کد خبر 750971

دیگر خبرها

  • اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین
  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران