Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز موقعیت ایران در منطقه و جهان ممتاز است و موقعیت کشور ما در منطقه تثبیت شده و سیاست‌های دشمنان شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (چهارشنبه 23 فرودین) در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی طی سخنانی گفت: شهید صیاد شیرازی را می‌توان در ابعاد مختلف معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید بزرگوار نمونه بارزی از نبوغ نظامی، هدایت و فرماندهی و مدیریت جهادی و ولایتمداری بود و ایجاد اتحاد در بین نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت از جمله ویژگی‌های شخصیتی شهید صیاد شیرازی بود.

وی افزود: شهادت یک مفهوم عمیق و بی‌نظیر در ادبیات اسلامی است که تنها در سایه جهاد قابل درک است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: شهادت مقام و منزلتی است که علی(ع) آن را پایان دادن به فروغ زندگی در کمال هوشیاری برای رسیدن به هدف والاتر از زندگی دنیا می‌داند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم تصریح کرد: شهادت عبارت است از سوختن در آتش عشق الهی برای ایجاد زمینه حکومت اسلامی در جهان.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت طلبی برگرفته از کربلا است، خاطرنشان کرد: اگر شهدا نبودند امروز چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند و تمامی نعمت‌هایی که نصیب ملت ما شده به‌خاطر همین شهداست.

آل هاشم ادامه داد: کسی که در دوران معاصر فرهنگ شهادت را زنده کرد حضرت امام خمینی بود که توانست این فرهنگ متعالی را احیاء کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: در مقطعی که دشمنان به کشور ما تاختند، شهدا از کیان کشور دفاع کردند و نهال اسلام را با خون خویش آبیاری کردند و در زمانی که مردم و نظام به آنها نیاز داشتند در مسیر دفاع از کشور دفاع کردند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به شرایط کنونی منطقه غرب آسیا خاطرنشان کرد: امروز در سایه مجاهدت و ایثارگری شهدا، موقعیت ایران در منطقه و جهان ممتاز و بی‌بدیل است و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری موقعیت کشور ما در منطقه تثبیت شده و سیاست‌های دشمنان شکست خورده است.

انتهای پیام/

R1429/P1011116/S1,11/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟