Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@11:41:04 GMT

آغاز رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۶۰۹۵

هفتمین دوره رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا در حالی از فردا پنجشنبه با حضور هشت تیم از ۵ کشور در ساری آغاز می شود که قهرمان لیگ برتر باشگاههای کشور از حضور در این رقابتها انصراف داد.

خبرگزاری مهر: این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم‌ شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری از ایران، عمان، پاکستان، افغانستان و عراق(پلیس و الکتریک) به مدت دو روز به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران و در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر باشگاههای کشور که در خبر قبلی فدراسیون در لیست تیم های حاضر اعلام شده بود، از حضور در این رقابتها انصراف داده و مقاومت به عنوان قهرمان لیگ دسته اول جایگزین آن شده است.

براساس قرعه کشی انجام شده در گروه یک تیم های شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی، پلیس عراق، عمان و پاکستان رقابت می کنند و در گروه دوم شهدای مدافع حرم ساری، مقاومت ایران، الکتریک عراق و آریانای افغانستان پیکار می کنند.

بازیهای این دوره صبح فردا پنجشنبه با دیدار شهرداری ورامین با پاکستان، پلیس عراق با عمان از گروه یک، شهدای مدافع حرم با آریانای افغانستان و مقاومت ایران با الکتریک عراق در دور نخست مقدماتی آغاز می شود.

طبق برنامه، مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات عصر فردا پنجشنبه به اتمام می رسد و از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند. در این مرحله صبح جمعه تیم های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری به مصاف هم می روند. این دوره از مسابقات عصر جمعه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو

آفتاب‌‌نیوز :

مدافع مستحکم سپاهانی‌ها که در دیدار مقابل نفت آبادان با خطای مهاجم نفتی‌ها، یوسف کی‌شمس، به زمین افتاده و از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود، با گذشت حدودا یک ماه از آن مسابقه آرام آرام به شرایط مطلوب برای حضور در ترکیب سپاهان نزدیک می‌شود.

دانشگر در شرایطی که سپاهان را مشکی به نام کمبود مدافع تهدید می‌کند، در صورت رسیدن به فرم مناسب، مهره‌ای غیرقابل جایگزینی برای ژوزه مورایس خواهد بود که در این فصل روی این مدافع بوشهری تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

دانشگر، اما با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده و قرار است برای بازی با پرسپولیس همراه با تیم به تهران بیاید. البته حضور او در این بازی به نظر مورایس بستگی دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد