Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شورلت از نسخه‌ي فيبر کربني کوروت در مراسم شصت و پنجمين سالگرد توليد اين خودرو رونمايي مي‌کند.

شورلت به مناسب شصت و پنجمين سالگرد توليد کوروت، دست به رونمايي از نسخه‌ي فيبر کربني اين خودرو زده است. تنها 650 کوروت جديد با آپشن‌هاي فيبر کربني در سراسر دنيا عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه‌ي Carbon 65 کوروت مجهز به يک اسپويلر عقب، باله و کاپوت فيبر کربني خواهد بود. کوروت Carbon 65 براي افزايش زيبايي خود از رينگ‌هاي مشکي همراه با کاليپرهاي ترمز آبي‌رنگ با يک جفت تاير تابستاني استفاده مي‌کند. رنگ‌آميزي خاکستري براق بدنه به همراه لوگوي Carbon بر روي رينگ‌ها، به جذابيت کوروت مي‌افزايد.طراحي داخلي خودرو نيز به المان‌هاي فيبر کربني مزين شده است. نوار دور فرمان به همراه رکاب با لوگوي Carbon 65 نمونه‌هايي از اين دست هستند. به‌علاوه، رنگ جت‌بلک فضاي داخلي با دوخت‌هاي آبي‌رنگ صندلي‌ها هماهنگي زيبايي پيدا کرده است.آپشن‌هاي نسخه‌ي Carbon 65 از تابستان امسال و با قيمت 15 هزار دلار عرضه مي‌شوند. اين آپشن‌ها در شورلت کوروت 2018 مدل‌هاي Grand Sport 3LT و Z06 3LZ ارائه خواهند شد.باقي مدل‌هاي موجود در خط توليد کوروت شاهد به‌روزرساني‌هاي اندکي خواهند بود. اين به‌روزرساني‌ها شامل يک دوربين ديد عقب بهبوديافته همراه با رزولوشن بالاتر و زاويه‌ي ديد بيشتر، رنگ‌آميزي خاکستري بدنه، طراحي جديد دوخت در فضاي اتاق، سقف جمع شونده قرمزرنگ و سيستم راديوي ديجيتال HD مي‌شوند. سيستم ذخيره‌ي اطلاعات فني خودرو حالا مي‌تواند 4 پارامتر جديد شامل سرعت جداگانه‌ي هر چرخ، جابجايي جداگانه سيستم تعليق، ضريب انحراف و درجه حرارت هواي ورودي و محيط را نيز در خود ذخيره کند. خودروي استاندارد Stingray با چرخ‌هاي 19 اينچي جديد جلو و 20 اينچي عقب همراه با تايرهاي مخصوص تابستان عرضه مي‌شود، درحالي‌که مدل‌هاي Grand Sport مجهز به ترمزهاي سراميکي، البته بدون آپشن‌هاي فني مدل Z07، هستند.در انتها روند تکاملي خودروهاي کوروت در طول زمان را مشاهده خواهيد کرد.شورلت کوروت مدل 1954"> شورلت کوروت مدل 1966"> شورلت کوروت مدل 1972"> شورلت کوروت مدل 1987"> شورلت کوروت مدل 2001"> شورلت کوروت مدل 2013"> شورلت کوروت فيبر کربني 2018"> شورلت کوروت فيبر کربني 2018">


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد ۲۰ میلیون پوشش طرح فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم

به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی ظهر پنج شنبه در سفر به رودسر و در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی توسعه فیبر نوری منازل کسب و کار از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم آغاز شده است که ۲۰ میلیون پوشش را تعهد داریم که تا پایان دولت ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه ۳ میلیون اتصال تا پایان سال جاری در کشور رقم خواهد خورد، افزود: در طول برنامه ۵ ساله هفتم ۲۰ میلیون اتصال برنامه ریزی شده انجام گرفته شده است.

عابدی مزیت مهم این طرح را سرعت بخشیدن به طرح‌ها عنوان کرد و گفت: پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها سبب می‌شود سرویس‌هایی با سرعت‌های چند صد مگابیت بر ثانیه بر بستر شبکه به مردم ارائه شود.

عابدی ادامه داد: این طرح چون بر بستر فیبر نوری بوده از پایداری و کیفیت بالاتری برخوردار است که امیدواریم شرکت‌ها در این فضای رقابتی که به وجود آمده سرعت‌های بالاتر را با قیمت پایین‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۷ میلیون پوشش را ایجاد کردیم و تعهد ما بر این است که آن را به ۱۴ میلیون پوشش گسترش دهیم.

گام نخست اجرای پروژه فیبر نوری در گیلان توافق با حوزه شهری است

«سعید زاهدی» مدیر کل ارتباطات فناوری اطلاعات گیلان در ادامه با اشاره به اینکه گام نخست اجرای پروژه فیبر نوری توافق با حوزه شهری است، گفت: گام دوم توسعه آن در حوزه روستاها خواهد بود.

زاهدی تصریح کرد: مقرر شده ۵۶ حوزه شهری گیلان تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد و حداقل ۸۰ درصدی که برای این پروژه تعریف شده تلاش ما بر این است تا کل استان را تحت پوشش قرار دهیم.

کد خبر 6081774

دیگر خبرها

  • فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم
  • نماهنگ نسخه طوفان + فیلم
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • مهمترین اقدامات ایرانسل در پژوه ملی فیبر نوری در سال ۱۴۰۲
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • تعهد ۲۰ میلیون پوشش طرح فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور