Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر صادق زیباکلام با اشاره به ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه مسلم است غافلگیری همه در ثبت‌نام آقای احمدی‌نژاد در این دوره ریاست جمهوری بوده است به‌طوری‌که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که ایشان ثبت‌نام کنند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد در گذشته‌ها نشان داده است که استاد سوار شدن بر امواج شگفت‌زدگی است، درعین‌حال ایشان نشان داده است که فقط لحظه برایش مهم است و خیلی به تبعات بلندمدت کاری که انجام داده توجه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه یادآور شد: اگر به خاطر آوریم این شگفتی که کار آقای احمدی‌نژاد در امروز آفرید شباهت زیادی به قهر 11 روزه ایشان دارد، زمانی که در قضیه استعفای آقای حجه الاسلام مصلحی ایشان در برابر رهبری ایستادند و 11 روز به‌اصطلاح قهر کردند.

زیباکلام در ادامه گفت و گو با انتخاب خبر به توصیه مقام معظم رهبری به احمدی‌نژاد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری به آقای احمدی‌نژاد در خصوص عدم نامزدی در این دوره از انتخابات توصیه کرده بودند این ثبت‌نام کردن ایشان عملاً ایستادن در مقابل رهبری است.

استاد دانشگاه تهران تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد می‌خواهد این تصور را در سطح جامعه به وجود بیاورد که عملاً در مقابل رهبری می‌ایستم و از این طریق در تلاش است که برای خودش محبوبیت ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: آقای احمدی‌نژاد می‌داند که محبوبیت ایشان عمده تاً در بین روستاییان و اقشار و لایه‌های کم‌سوادتر جامعه است بنابراین وی با چنین حرکت‌های می‌خواهد در بین اقشار و لایه‌های تحصیل‌کرده شهرنشین هم از طریق ایستادن در مقابل مقام معظم رهبری محبوبیت ایجاد کند.

زیباکلام در پایان خاطرنشان کرد: با این عمل، آقای احمدی‌نژاد هزینه فوق‌العاده سنگینی برای اقدام امروزش خواهد پرداخت. صرف‌نظر از اینکه ایشان یا خود کنار برود یا شورای نگهبان وی را رد صلاحیت کند صرفاً خود این عمل و موجی که احمدی‌نژاد به وجود آورد باعث محبوبیتش خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر بهداشت در حاشیه حیاط دولت گفت: خوشبختانه با تلاشی که وزارت بهداشت انجام داده و در جلسه صحن مجلس هم مطرح شد سرانجام دیروز ده هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت تصویب شد که  به زودی اجرایی می شود. 

دیگر خبرها

  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته