Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در جمع معتکفین خواهر دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مسجد بقیه الهه این دانشگاه در سخنانی با گرامیداشت ماه رجب و مولودهای این ماه اظهار کرد: ایام البیض به معنای ایامی نورانی برای معتکفان است که در آن زمان ماه در میان آسمان قرار دارد و روشن تر از سایر ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فضائل ماه رجب و مراسم معنوی "اعتکاف" به حرم زمانی و مکانی درارتباط با امور عبادی اشاره کرد و افزود:حرم زمانی ماه رجب بخصوص در این ایام البیض اعتکاف که یک عمل محدود سازی فردی است که در یک حرم مکانی بنام مسجد صورت می گیرد که بیانگر تفاوت ربانیت در اسلام در سایر ادیان می باشد چرا که اعتکاف اگر چه یک عمل خودسازی فردی است اما می بایست در جمع انجام شود که نشانگر دیدگاه اسلام نسبت به امور جمعی و اهتمام به مسائل اجتماعی است

امینی خاطر نشان کرد: البته می توان از این ایام یک تعببیر معنوی هم داشت و تعبیر دیگر این است که مومنان در این روز معتکف می شوند و به عبادت می پردازند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین پور مسئول نهاد مقام معظم رهبری نیز در این دیدار با تاکید بر اهداف برگزاری این مراسم معنوی، خاطرنشان کرد: تقویت فعالیت و ارتقای مسائل اخلاقی، مذهبی و معنوی در سطح دانشگاه و همچنین ایجاد انسجام بیشتر در سایه مسائل معنوی در بین دانشجویان و کارکنان از جمله اهداف مهم برگزاری این مراسم معنوی است.

وی گفت: این مراسم معنوی که از سحرگاه سیزدهم ماه رجب آغاز و تا شب پانزدهم ادامه داشته است و دانشجویان دانشگاه با دیگر معتکفین در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی اعتکاف از جمله برگزاری اعمال‌ام داوود، اقامه نمازهای جماعت یومیه، سخنرانی در جمع دانشجویان معتکف، محفل انس با قرآن، گرامیداشت ولادت حضرت علی (ع)، عزاداری رحلت حضرت زینب (س) و قرائت مناجات امیرالمومنین (ع) جهت معتکفین اجرا می شود

مسئول دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به بازدید مسئولین دانشگاه بیان کرد: هرساله استقبال دانشجویان از مراسم اعتکاف بیشتر می شود

لازم به ذکر است این مراسم معنوی با همکاری دفتر نهاد رهبری و معاونت دانشجویی و فرهنگی به مدت سه روز با حضور حدود 130 نفر از خواهران در مسجد بقیه الله دانشگاه و حدود 20 نفر از برادران در مسجد شیخ علی اکبر شاهرود برگزار می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست

وینگر تیم ملی انگلیس، به امتیاز از دست دادن سیتیزن‌ها در بازی‌های پیش رو، امیدوار است. 

بوکایو ساکا به هواداران آرسنال قول داده است که آن‌ها تمام تلاش‌شان را برای پیروزی در بازی‌های باقیمانده و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به کار خواهند بست.

طرفداری | توپچی‌ها با برتری ۳-۲ در خانه تاتنهام، با انجام ۲ بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی، با اختلافی ۴ امتیازی در صدر جدول قرار گرفته‌اند. ساکا در مصاحبه پس از بازی روز یکشنبه، به خبرنگار اسکای گفت:

درباره بازی:

بیست دقیقه پایانی بازی از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود، اما کسب پیروزی در این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است. کاملاً آگاه بودیم که این دیدار یک دربی بزرگ محسوب می‌شود و حریف تمایلی به متحمل شدن شکست 3-0 در خانه خود ندارد. در جریان بازی، ریتم بازی به نفع حریف تغییر یافت، اما به عملکرد بازیکنان تیم خود افتخار می‌کنم، چرا که موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند از این دیدار شدیم.

حفظ آرامش در لحظات پایانی بازی از اهمیت بالایی برخوردار بود، چرا که شرایط بازی به شدت آشفته و ناآرام شده بود. در نهایت، با حفظ خونسردی و تمرکز خود، موفق به کسب پیروزی در این دیدار شدیم و من به تمامی اعضای تیم افتخار می‌کنم. این پیروزی حس و حالی دلنشین به همراه داشت، چرا که به خوبی از اهمیت این پیروزی برای هواداران‌مان آگاه هستیم.

این پیروزی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای تیم ما برخوردار بود و گامی بزرگ در مسیر رسیدن به اهداف‌مان محسوب می‌شود. سه بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است و ما با تمام قوا برای کسب پیروزی در این دیدارها تلاش خواهیم کرد.

درباره بازی منچسترسیتی:

پس از اتمام این مصاحبه، دوش خواهم گرفت، سوار اتوبوس تیم خواهم شد و امیدوار به رقم خوردن بهترین (سناریو) خواهم بود. کاملاً آگاه هستیم که منچسترسیتی تیمی فوق‌العاده قدرتمند است، اما آن‌ها نیز تیم بی نقصی نیستند و ما تنها باید وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهیم. در این مقطع از فصل، جایی برای اشتباه وجود ندارد و ما از تجربیات ارزشمند سال گذشته خود بهره می‌بریم. ما کاملاً برای سه دیدار حساس پایانی فصل آماده هستیم.

درباره درس‌های گرفته‌شده از فصل گذشته:

عملکردمان در این دیدار به وضوح نشان‌دهنده درس‌های آموخته شده از فصل گذشته بود. شاید در فصل گذشته، این دیدار با نتیجه تساوی به پایان می‌رسید، اما در این دیدار، با اتکا به تجربه خود، موفق به کسب پیروزی شدیم.

درباره گلش:

قطعاً به ثمر رساندن این گل حس و حالی دلنشین به همراه داشت و من امیدوارم بتوانم به شکستن رکوردهای بیشتر در آینده ادامه دهم.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست