Web Analytics Made Easy - Statcounter

فناوری اطلاعات>سخت افزار - درحالی‌که سامسونگ خاطره خوشی از فصل اول سال مالی 2017 با فروش گوشی‌های میان رده خود رقم‌زده، رقیب هم‌وطنش ال‌جی، تولید موبایل خود در این فصل را 40 درصد کاهش داد.

به گزارش خبرآنلاین، به نوشته TrendForce، کمپانی کره‌ای به دلیل قطع تولید نوت 7 فصل چهارم 2016 را با تاریکی گذراند، اما فصل اول 2017 را با کمک گوشی‌های میان رده و به‌خصوص سری J توانسته خود را دوباره به قله فروش بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سامسونگ فصل چهارم را در حالی با فروش دور از انتظار پشت سر گذاشت که رقیبش اپل با آیفون 7 تازه از تنور درآمده توانست بازار را از آنِ خود کند.

فروش‌های خوب سامسونگ در فصل اول همراه با رونمایی از پرچم‌دار 2017 این کمپانی یعنی گلکسی اس 8 شده است و انتظار می‌رود فروش گوشی در فصل دوم برای این کمپانی توأم با موفقیت باشد.

البته تنها نکته کُندکننده بر سر راه سامسونگ در فصل سوم به بعد می‌تواند آیفون 8، گوشی متفاوت اپل باشد که می‌تواند اوضاع را برای کمپانی کره‌ای دشوار سازد. البته تا آن موقع پیش‌بینی می‌شود سامسونگ نیمی از گوشی‌های 2017 خود را فروخته باشد و تنها بعد از پاییز است که دچار مشکل از این بابت خواهد شد.

«تِرِند فورس» در گزارش خود یادآور شده است هوآوی و ال‌جی تا فصل سوم سال مالی جاری همچنان با فروش‌های ضعیف خود روبه‌جلو بروند. گفتنی است تولید موبایل ال‌جی در فصل اول 2017 بیش از 40 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن کاهش داشته است. البته کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند جی 6 به‌عنوان پرچم‌دار ممکن است کمی به حل این مشکل کمک کند اما تا پایان سال نخواهد بود.

هوآوی که با عرضه گوشی‌های ارزان‌قیمت شماره یک بازار چین شده و در جهان به سومین سازنده تبدیل‌شده، به‌سوی گوشی‌های گران‌قیمت رو آورده است و انتظار می‌رود پی 10 این کمپانی در فصل دوم خوب بفروشد.

هوآوی با عرضه گوشی‌هایی با عمر باتری خوب سعی کرده است کاربران اندرویدی را به خود جلب کند.

همچنین 19 آوریل روز رونمایی از Mi 6 شائومی چین است که به‌عنوان پرچم‌دار این کمپانی در سال 2017 ممکن است دست‌کم بازار چین را تحت تأثیر قرار دهد.

5656

کلید واژه‌ها : سامسونگ - گوشی هوشمند - ال جی - هوآوی - آیفون - اپل -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۱ ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۳ حدود ۴۰۹۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در 1 ماهه منتهی به فروردین 1403 حدود 4098 میلیارد تومان درآمد کسب نمود. 

این شرکت در فروردین سال مالی 1402 بالغ بر 3336 میلیارد تومان فروش به ثبت رساند. گفتنی است مبلغ درآمد این شرکت عمدتاً از محل فروش کنسانتره و فولاد بوده که نسبت به مدت مشابه قبل 23% رشد داشته است.

در فروردین  امسال متوسط نرخ فروش کنسانتره 40,710,045 ریال و نرخ فروش فولاد 215,136,143 ریال به ازای هر تن بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • ریزش ۷۹ درصدی تورم تولید/کاهش تورم مصرف‌کننده ادامه دارد؟
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد