Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@16:58:16 GMT

زمان آغاز امتحانات دانشگاه‌های غیرانتفاعی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۹۲۰۲

نائب رئیس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی گفت:دانشجویانی که شهریه خود را به طور کامل پرداخت نکرده اند تا 15 خرداد ماه نسبت به تسویه خود اقدام کنند.

خبرگزاری میزان: محمد حسین طیرانی نائب رئیس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی با اشاره به زمان آغاز امتحانات خرداد ماه دانشجویان اظهار داشت:این امتحانات از هفتم خرداد آغاز می شود و تا 12 روز کاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:تمامی دانشجویان باید در این مهلت باقی مانده خود را برای آزمون ها آماده کنند.

نائب رئیس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی با اشاره به اینکه دانشجویان از ابتدای آغاز ترم می توانند شهریه خود را به صورت اقساط پرداخت کنند ادامه داد:تاکنون در دانشگاه های غیرانتفاعی 30 تا 35 درصد کل شهریه ها تسویه نشده .لازم به ذکر است آخرین فرصت برای پرداخت کل شهریه ها تا 15 تیرماه است.

طیرانی تصریح کرد:دانشجویان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق آخرین فرصت پرداخت شهریه به سایت دانشگاه خود مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد:دراین سال های اخیر به طور معمول نیمی از ظرفیت دانشگاه های غیرانتفاعی خالی مانده است که پیش بینی می شود این وضعیت در ترم های آینده نیز ادامه داشته باشد.

نائب رئیس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی دلیل ایجاد ظرفیت های خالی دانشگاه را توزیع ناعادلانه دانشجو دانست و گفت:با وجود دانشگاه های دیگری هچون آزاد،پیام نور و غیرانتفاعی دانشجویان کمتری جذب خواهند شد.

طیرانی در پایان افزود:شهریه دانشگاه های غیرانتفاعی برای ترم جدید 10 تا 15 درصد افزایش پیدا می کند.درصد افزایش شهریه به تصمیمات هیئت امنا وابسته است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم به گوش می‌رسد

احمد شعبانی‌راد پژوهشگر حکمرانی و فلسفه و دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به خیزش سراسری دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام برائت از جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی اظهار کرد: بازداشت گسترده و ضرب و شتم دانشجویان و استادان معترض دانشگاه‌های آمریکا بار دیگر نشان داد دفاع لیبرالیسم از آزادی بیان پوشالی و دروغین است.

وی اضافه کرد: این روز‌ها که برخورد با معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی در آمریکا به‌خصوص دانشگاه‌های آن به اوج خود رسیده و پلیس آمریکا از ابزار‌های گوناگون برای سرکوب خیزش دانشجویان استفاده می‌کند از هر زمان دیگری روشن‌تر شده که نظام سلطه به‌خصوص آمریکا در موضوع آزادی بیان دچار دوگانگی و تضاد جدی است و هرکجا که منافع غرب تهدید شود شعار‌ها و ادعا‌ها تغییر جهت پیدا می‌کند.

پژوهشگر حکمرانی و فلسفه یادآور شد: دولت آمریکا با شدید‌ترین و وحشیانه‌ترین روش‌ها ندای انسان‌دوستی دانشجویان و استادان دانشگاه را سرکوب می‌کند و دنبال بستن دهان دانشجویان معترضی است که فریاد اعتراضی آنها به گوش جهانیان رسیده است.

شعبانی‌راد متذکر شد: این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری حمایت دولت آمریکا از جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نمایان شده و وجدان‌های بیدار، سکوتشان را شکسته‌اند و با ضرب و شتم فریاد‌ها را نمی‌توانند سرکوب کنند.

وی تأکید کرد: صهیونیسم دیگر در بین جهانیان آبرویی ندارد و باید موجودیت رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی را رو به زوال دانست، همانگونه که این مولود نامشروع لیبرالیسم در آستانه فروپاشی است، صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم هم شنیده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم به گوش می‌رسد
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت