Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد پیش‌نویس قطعنامه جدیدی را در رابطه با حملات شیمیایی در ادلب سوریه به شورای امنیت ارائه کرد.

به گزارش جماران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک مقام روسی در هیأت نمایندگی این کشور در سازمان ملل متحد اعلام کرد که مسکو پیش‌نویس قطعنامه جدیدی را درباره حملات شیمیایی در سوریه ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام روسیه در حالی صورت می‌گیرد که این کشور ساعاتی پیش قطعنامه غربی‌ها در خصوص عملیات شیمیایی در سوریه را وتو کرد.

در جلسه رأی‌گیری به پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی غربی‌ها در خصوص حملات شیمیایی سوریه، روسیه این قطعنامه را وتو کرد و چین نیز به آن رأی ممتنع داد.

شبکه خبری راشاتودی در این باره گزارش داد، مسکو پیش‌نویس قطعنامه‌ای را که به شورای امنیت ارائه شده و به موجب آن از دمشق خواسته شده بود که به بازرسان سازمان ملل اجازه دسترسی به سایت‌های نظامی در این کشور را بدهد، وتو کرده است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، خبرنگار این شبکه در سوریه اعلام کرد که صدای چند انفجار در داخل پایگاه نظامی آمریکا در روستای «الخضراء» در نزدیکی میدان نفتی «العمر» در حومه شرقی «دیرالزور» در شرق سوریه شنیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کانال تلگرام «رووداو» با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد. 

 این حملات بعد از توقف ۲ ماهه حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه، انجام گرفت. رویترز گزارش داده این حملات از مبدأ موصلِ عراق بوده و تلفات داشته است.

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد: پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر با ۴ موشک و پایگاه خراب الجیر با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • روسیه پیش‌نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • رقابت روسیه و آمریکا در سازمان ملل بر سر استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا ‎‌
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه