Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@02:31:46 GMT

کمک به ساخت و تکمیل مصلی احمدآباد در دستور کار شورا است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۹۵۷۶

کمک به ساخت و تکمیل مصلی احمدآباد در دستور کار شورا است

رییس شورای اسلامی شهر احمدآباد مستوفی گفت: در راستای اهتمام به مبحث مهم فرهنگ، موضوع کمک در ساخت و تکمیل مصلی شهر را به طور جدی در برنامه کار قرار داده ایم که به یاری خداوند به مرحله اجرا درخواهد آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلامشهرخبر، رضا غلامرضا، که در جریان نشست اصلاح هندسی و بهسازی میدان فلسطین، سخن می گفت، افزود: موضوع کیفی سازی انجام طرح ها و پروژه ها، هم در اجرای بهتر، سریعتر و دقیق تر طرح ها و هم در استفاده درست و بهینه از منابع مالی، تأثیرات بسیار مطلوبی به همراه دارد و رضایت خاطر افزونتری را از جانب شهروندان، متوجه مدیریت شهری خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا، بحث انجام پژوهش های لازم و مطالعات تحقیقی کافی، پیش از انجام پروژه ها، از اولویت بسیاری برخوردار است که همین نشست امروز ما در خصوص جمعبندی مطالعاتی پیش از دست زدن به اقدام در رابطه با اصلاح هندسی و بهسازی میدان فلسطین در همین راستاست.

رییس شورای اسلامی شهر احمدآباد مستوفی، یادآور شد: نکته ای که باید به آن اشاره کنم، این است که به اذعان تمامی کارشناسان خبره ای که سال گذشته از سطح شهر بازدید داشته اند، خوشبختانه مدیریت شهری احمدآباد مستوفی، با دقت فراوان در انجام کیفی پروژه های شهری، نمره خوبی را از این لحاظ کسب کرده است.

غلامرضا، در پایان خاطرنشان کرد: امسال هم طرح های متعددی برای توسعه شهر و رفاه هر چه بیشتر همشهریان در نظر گرفته ایم و از جمله در راستای اهتمام به مبحث مهم فرهنگ، موضوع کمک در ساخت و تکمیل مصلی شهر را به طور جدی در برنامه کار قرار داده ایم که به یاری خداوند به مرحله اجرا درخواهد آمد.

همچنین علی محمدپناه، سرپرست شهرداری احمدآباد مستوفی گفت: بهبود سرانه فضای سبز و توسعه فضاهای فرهنگی در سطح شهر، از برنامه های جدی امسال شهرداری است.

وی اضافه کرد: بهسازی فضای شهری از حیث فضای سبز و توسعه فضاهای فرهنگی اجتماعی، نقش بسزایی در ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان دارد که یقینا در افزایش راندمان کاری و کمک به پیشبرد برنامه های توسعه کشور، بسیار موثر خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات اصلی ما در این راستا، بهسازی میدان فلسطین و همچنین کمک در ساخت و تکمیل ساختمان مصلی شهر است، که از درخواست های اصلی مردم متدین این دیار نیز به شمار می رود. با انجام این دو طرح و اجرای سایر پروژه های اینچنینی به امید خدا در سال پیش رو مطمئنا شاهد بهبود قابل توجه فضای فرهنگی و اجتماعی شهر خواهیم بود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورا به شهرداری پایتخت درباره انتخاب خودرو‌ها به عنوان تاکسی برقی تذکر داد.

مهدی اقراریان از کارشناسان خواست اقدامات شهرداری تهران در این حوزه، استاندارد خودرو‌ها و شیوه بهره برداری و خدمات پس از فروش این خودرو‌ها را بررسی کنند.

رئیس کمیته حقوقی شورا همچنین برپاسخگویی شهردار تهران به شورا تاکید کرد و گفت: شهردار باید مطابق قانون پاسخگوی سوالات باشد.

رئیس کمیته عمران شورا هم در نشست امروز بر ضرورت بررسی مجدد ضرورت احداث تقاطع غیرهمسطح درخیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس تاکید کرد.

سید محمد آقامیری افزود: ساکنان این منطقه معتقدند ساخت این تقاطع ضرورتی ندارد و با توجه به این درخواست، تقاضا داریم در این باره امکان سنجی و بررسی مجدد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران هم درباره احداث این تقاطع به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تذکر داد و گفت: در دوره پنجم پلی در خیابان فرجام ایجاد شد که نه تنها از ترافیک نکاست بلکه ترافیک را افزایش داد بنابراین درخواست می‌کنیم، معاونت فنی و عمرانی بررسی‌های لازم را انجام دهد و خطای دوره قبل را تکرار نکند.

رئیس کمیته اجتماعی شورا نیز در نشست امروز شورا به شهرداری تهران درباره تأمین زمین معوض برای ساخت مجموعه‌های ورزشی تذکر داد.

زهرا شمس احسان گفت: شهرداری تهران برای اجرای طرح آزادراه شهید شوشتری و خط هفت متروی تهران ملزم شد هفت مجموعه ورزشی را در ازای ورزشگاه تختی به وزارت ورزش تحویل داد.

عضو شورای شهر تهران افزود:به دستور شهردار تهران، سازمان املاک و مستغلات مکلف شد زمین‌هایی در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ را به وسعت ۳۰ هزار متر مربع به عنوان دهکده‌های ورزشی در اختیار سازمان ورزش قرار دهد، اما با گذشت چهار ماه هنوز املاک معوض شناسایی و واگذار نشده است.

احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا هم در نشست امروز از هیئت رئیسه خواست زمانی را در نظر بگیرند تا گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری در بخش‌های مختلف در شورا ارائه شود.

دیگر خبرها

  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند